![]() |
Zouden jullie een Siemens c35 willen kopen?
Ik zit er over te denken om een nieuwe telefoon te kopen met abonnement. Ik ben nu in het bezig van een Siemens C35, met Vodafone Prepaid. Met de telefoon is niets mis, maar als ik tóch een abonnement neem, kan ik net zo goed een nieuwe telefoon er bij nemen :)
De telefoon is nog gesimlocked, maar omdat ik hem al een jaar heb kan ik 'm gratis laten unlocken. Legaal, bij Libertel/Vodafone. Indertijd heeft-ie mij 350 gulden gekost, wat op een slordige 160 euro uitkomt. Ik begrijp dat ik dát bedrag er nooit meer voor krijg, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die 'm eventueel over zouden willen nemen, als ik daadwerkelijk voor 'n nieuwe telefoon ga. Ik verkoop hem dus nog niet, ik wil alleen de interesse peilen :) Antwoord hier, of mail anders naar kaz_vankooten@hotmail.com, met wat jullie er eventueel voor zouden willen geven. http://www.siemens.ie/mobile-phones/images/c35_1.jpg features:
gr. Kaz |
Ik weet niet ik heb zelf een Siemens C35i gehad en die werkte in het begin prima, maar na 3 kwart jaar begon ie om het uur vast te lopen, en andere mensen met een C35 of C35i hadden daar blijkbaar ook last van :|
|
Vastlopen? Je bedoelt dat-ie écht opeens stopt?
Daar heeft de mijne geen last van. 't is een c35i, overigens. |
Ik heb daar geen last van ik heb deze telefoon nou bijna 1,5 jaar en ik wil nog lang geen andere ben er echt onwijs tevreden over. Hij heeft geen kuren enzo en neem van mij aan dat ie veel overleefd heeft
|
Zit er een simlock op? Zoja, dan heb ik überhaupt geen interesse. Zonee, dan heb ik misschien interesse, maar ik ben wel een arme schraperstudent.
|
Citaat:
Nu wel nog maar als hij hem verkoopt niet meer, want dan laat hij hem er wel ff gratis afhalen Edit: geslacht verkeerd :) |
Citaat:
Wat biedt je? :D |
ja, ik ben ook geinteresseerd.
Ik heb een nieuwe telefoon nodig, maar niet al te veel geld. Heb je enig idee van wat je ervoor wilt krijgen? In iedergeval ga ik niet hoger dan 100 euro (liefst minder) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |