![]() |
Welk boek lees je nu? Deel XV
Dus.
|
de schaduw van de wind
carlos ruiz zafon |
the collector van john fowles
|
Nog steeds Cryptonomicon van Neal Stephenson. Na een paar honderd pagina's komt het boek nu goed op gang :)
|
|
Kind onder kannibalen- Charles Bukowski
|
Twee koffers vol - Carl Friedman
|
De Mensch Deelder
& Mijn plezierbrevier - Kees van Kooten |
1984 van George Orwell, omdat ik die al heel lang wilde lezen. En Herinneringen van een engelbewaarder, van Willem Frederik Hermans. Voor Nederlands.
|
Dan wordt het Kafka in het Duits (y)
|
Blinker en de Bakfietsbioscoop :o
En nog altijd Lord of the Rings - the Return of the King ... (y) |
de ontsnapping - Heleen van Rooyen.
|
'Vallen' van anne provoost...voor de 50e keer ofzo, leuk boek :p
|
Life of Pi - Yann Martel
Hitchhiker's Guide - Douglas Adams |
Tatoeage: over de sociogenese van schoonheidsnormen van Vandekerckhoven
|
alles is ijdelheid van claire goll
|
the named - marianne curley.
interessant boek! |
de wereld van sofie - jostein gaarder
^^k houd egt van die schrijver.. hij weet me standaard te boeien.. ook met z'n kinderboeken :p |
Tom Lanoye-het goddelijke monster
jajaja tom |
Citaat:
Hoewel Das Schloß denk ik leuker is. Toen was ie al ouder hè. Eén van z'n laatste werken, geloof ik. Hoe dan ook, ik bewaar mijn definitieve oordeel totdat ik Der Verschollene uit heb. Altijd verstandig niet. (y) Voor beide werken geldt helaas: Denn ein Ende, einen definitiven Abschluß, hat ja diese ,ins Endlose angelegte' Geschichte in der Tat nie gefunden... |
Der Verschollene is vertaald als Amerika? Ik kan me herinneren dat ik dat ook een hele fijne vond van Kafka, maar volgens mij vond ik Het Slot toch fijner.
LUH-3417 |
Sorry, maar ik praat niet met mensen die Kafka in vertaling lezen. :nono: Wee je gebeente, hasselt. :mad:
:D |
Ik ben al 1,5 maand bezig met de Delta Deceptie, vanwege het feit dat ik het steeds vergeet omdat het nou niet echt een superinteressant boek is, maar ik lees toch telkens 3 bladzijden omdat ik nou toch wel wil weten hoe het afloopt.
|
Ik ben nu gebroken vleugels van virginia andrews aan het lezen, echt heel spannend
|
Een schitterend gebrek van Arthur Japin. Stond al een tijd in de kast en gisteren was het een goed moment om erin te beginnen.
|
Eline Vere - Louis Couperus
(Net begonnen, nu moet ik best wel wennen aan dat taalgebruik.) |
De wegen der verbeelding - Hella s. Haasse
Hoewel knap gedaan met al die personages en de motieven, vond ik het niet echt geweldig. |
Citaat:
(criminologie moet dat ook lezen, maar die hadden socio het eerste semester :)) |
In Rechten in België net zo'n flutstudie als hier? (y)
|
Ik lees: "Vogels zonder vleugels" van Louis de Bernières
Mooi:cool: |
Citaat:
past dit soms niet tussen ale die literatuur? ;) |
Citaat:
ook in leuven jij? |
|
|
James Frey- In duizend stukjes
Héél mooi Soms zó ver ingezoomd op 't fysiek pijnlijke dat ik kleine stukjes over moet slaan Er schemert wel een klein beetje Amerikaans-B-film gevoel door. |
"Komt een vrouw bij de dokter"
Vast door velen al gelezen, maar tot nu toe echt heel erg mooi. |
Nick Hornby, About a Boy :D
|
vond ik zooon leuk boek!
gelezen voor engels en daar na de film (die ook niet slecht is) gezien |
de tweede dochter - jodi picoult
knielen op een bed violen - jan siebelink how opal metha got wild got kissed and got a life |
Citaat:
Citaat:
|
I never promised you a rosegarden - Hanna Green
|
Eeeeindelijk Het Bernini Mysterie weten te bemachtigen in de bibliotheek. De 'luxe geïllustreerde editie' ook nog.
|
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter
|
Citaat:
ik heb zn boeken in het engels gelezen en zelfs dan valt het je (ondanks het zeer goede verhaal) op dat het eigenlijk niet zo fantastisch geschreven is... |
Citaat:
|
vonne van der meer- spookliefde
marcel möring- het grote verlangen |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
En leerzaam is het ook nog:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |