![]() |
ongeinspireerde rotzooi, dat heeft niks met muziek te maken!
van welk nummer moet jij echt totaal walgen?
control myself - ll cool j & jennifer lopez walgelijk, dat is een belediging voor de hele term "Muziek" |
Perdono, een nummer dat een tijdje geleden helemaal 'in' was. Wat een RANZIG nummer was dat zeg! :|
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat voor radiostation hier opstaat, maar ik heb de hele dag nog niets fatsoenlijks gehoord.
|
|
Die linker is wel heet. De rest heeft een raar/eng hoofd. :s
|
edit je titel. het moet ongeinspireerde bagger zijn :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
black eyed peas - pump it
lange frans & baas b ft brutus & Tim - ik wacht al zo lang (dat slaat echt alles) om maar even 2 'nummers' te noemen die op mn werk 3 keer per dag op q-music langskomen, bah (n) |
Reggaeton raggaton of whatever..
van die kkmuziek met versnelde gejatte reaggemuziek waar een of andere neppe mongool met zijn zelf in elkaar geflanste kutflow over heen gaat bléren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind die van Gennifer Lopes met die saxofoon bijzonder vervelend. de meeste noise vind ik eigenlijk niet onder de term muziek vallen. en Merzbow. (maar dat zal wel aan mij liggen) |
Ik trek reggae buitengewoon slecht.
|
M.I.A. - Galang
WTF is dat. |
Ik hoorde het liedje van treble voor het songfestival; die was ook erg slecht. Maar dat kan inherent zijn aan het songfestival.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heerlijk!!!!! Ik kan echt niks bedenken wat ik ongeïnspireerde bagger vind :s Ik heb overal respect voor, hahahaha. Er is gewoon leuke en minder leuke muziek. Wat politiek correct hè! Als ik dan toch wat moet noemen: de kutmuziek van mijn onderbuurman, die hij altijd zo hard zet dat mijn bed er van trilt! Ik weet niet meer hoe het heet, maar ik word er helemaal gestoord van! Het is in ieder geval negermuziek :o |
Citaat:
|
Ik stem voor de black eyed peas trouwens.
|
pussycat dolls met die bijschnabbelende negert van de black eyed peas met "beep" godkankernogaantoe dat is pas echt kut muziek.
|
Citaat:
|
marco borsato - rood
|
Dat nummer van LL heeft wel een begeleiding waar je je vinger niet op kan leggen. Melodische percussie, en dan heel straf arpeggio's. Ik vind het wel wat hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De muziek op funX. Godver wat een irritante Mocro muziek.
En waar slaat dat ene nummer op? 'give me agony all night long'? Gaat dat over SM? |
Citaat:
OT: recentelijk de auditieve uitwerpselen van tuig als Brace, Pussycat Dolls en natuurlijk Lange Frans en Baas B. |
Citaat:
ska trek ik btw nog slechter. |
destiny's child met survivor en dan specifiek dat kattengejank van beyonce er tussen door, daar ergerde ik me al aan toen hij net uit was. Zo jong al ja :mad:
|
Destiny's Child is inderdaad ook een van die bands waar bepaalde dingen mee aan de hand zijn die niet door de beugel kunnen.
|
De meeste nummers van Metallica en Limp Bizkit. En verder natuurlijk bijna alles wat stinkt naar metal, trash, punk etc. Oh en bijna alle rapmuziek.
Weet je, eigenlijk is muziek in het algemeen best een kuttige vorm van kunst. |
Citaat:
|
Tokio Hotel - Shrei (ofzo iets) Wat een enorme kutband! :s
|
Citaat:
|
ik digg bijna alles, behalve phill collins/lionel richie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind die plaat van ladies luv cool james en j.lo eigenlijk best dope. lekker catwalkmuziekje.
|
Citaat:
|
al die boybands en rotzooi behoort ook tot de bodem vind ik
|
alle popmuziek sinds '94
|
Citaat:
|
zo;n beetje de hele top 40
|
Citaat: