![]() |
mooiste mensen 2006
De lijst is al weer een tijdje uit. Hier volgen de volgens people magazine 15 mooiste mensen van de wereld:
[list=1]1. Angelina Jolie 2. Jessica Alba 3. Isaiah Washington 4. Eva Longoria 5. James Blunt 6. Beyonce Knowles 7. Heather Locklear 8. Terrence Howard 9. Danica Patrick 10. Ziyi Zhang 11. Avril Lavigne 12. Brandon Routh 13. Rachel Bilson 14. Naveen Andrews 15. Nicole Kidman[/list=1] Elk jaar verbaas ik me weer... Ik snap niet echt wat sommige mensen in deze lijst doen. Angelina Jolie hoort er zeker in, maar ik vind toch echt dat Catherine Zeta-Jones op nummer 1 moet. Wat vinden jullie, zijn jullie het met de lijst eens? Zo niet wie zou er volgens jou zeker in moeten staan? |
Het boeit mij, zeg maar, bijzonder weinig.
Mijn smaakt wijkt (gelukkig) toch meestal wel af van die achterlijke lijstjes. |
doe beyonce maar op 1.
|
Zo maak je dus niet een listtag :o
1. Angelina Jolie eng wijf, hoort er niet tussen 2. Jessica Alba Ook mooi ja 3. Isaiah Washington Ken ik niet 4. Eva Longoria Hoort op nummer 1 :o 5. James Blunt ok snap ik :o 6. Beyonce Knowles snap ik nog wel 7. Heather Locklear snap ik nog wel 8. Terrence Howard ken ik niet 9. Danica Patrick ken ik niet 10. Ziyi Zhang ken ik niet 11. Avril Lavigne eruit kicken die handel, wel mooi, maar dus echt niet bij de top 12. Brandon Routh ken ik niet 13. Rachel Bilson die is mooi ja 14. Naveen Andrews ken ik niet 15. Nicole Kidman mooi (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
sinds wanneer is Avril Lavigne mooi ?
|
Citaat:
|
James Blunt, wtf? :confused:
|
Citaat:
http://dalife.rowlandworld.com/C1222...herineZeta.jpg |
Citaat:
ze overtreft dus echt niet iedereen, doe dan salma hayek en penelope cruz :cool: |
Om er toch maar even mannen aan toe te voegen:
David Boreanaz (y) (y) (y) George Clooney |
Mischa Barton
Alexis Bledel |
Volgens mij zijn wij de enigen die hier echt fanatiek mee bezig zijn :p
|
viel me op ja :o
what can I say? I'm a spamslut :o |
Wtf !?
En dat is dan een "toonaangevend" blad? Geen wonder dat het slecht gaat in de wereld. |
Je ziet vrij duidelijk welke mensen afgelopen jaar veel op tv zijn geweest, bijv die Dr. Burke uit Greys Anatomy. Zonder die serie zou hij nooit in die top staan??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat kate hudson erin moet, ik vind haar mooi :)
|
Citaat:
Citaat:
Alleen Heather Locklear is heel lang niet meer op tv geweest.. Ik vind het ook wel vreemd dat ze er nu ineens wel weer in staat... Maar ja de hele lijst is vreemd. |
Citaat:
|
De helft ken ik niet.
Avril Lavigne. :D Haha, wat een spook is dat. Nicole Kidman is nu toch echt een stuk te oud om mooi te zijn. James Blunt. 'Nuff said, zelfs ik ben nog mooier dan James Blunt. |
Citaat:
|
Omdat ik ooit te horen kreeg dat ik wat weg heb van Avril Lavigne, wil ik haar toch verdedigen :o
http://img406.imageshack.us/img406/2...paris259tp.jpg Maar om nou op de 11de plaats al te komen... |
Citaat:
|
Daar lijkt ze btw op Roseanna van ATWT, die is ook een prachtvrouw :cool:
Nicole is mss oud, maar nog steeds mooi :cool: |
ze zijn mij vergeten :confused:
|
Ik mis iemand :( ;)
|
ja jet moet erin!
Die lijst geeft weer welke mensen door de meeste andere mensen het mooist worden gevonden. Ik neem aan dat de lijst wordt samengesteld doordat mensen hun mening hierover kunnen insturen; dan klopt de lijst dus altijd. Behalve dan dat Jet er niet in staat, maar dat komt nog wel als ze eenmaal beroemd is :p |
|
Citaat:
Overigens zijn er zat (onbekende) mensen die duizend keer zo mooi zijn als die mensen uit die lijst. En dat nog zonder cosmetica en nepwimpers. |
Citaat:
|
Ik zal een stap verder gaan: 100% van die lijst is overrated kwa schoonheid.
|
Citaat:
|
Omdat ik me verveel:
1. Angelina Jolie Hmm, beetje te volle lippen en tatoeages. Verder wel ok. 2. Jessica Alba Zij is wel mooi 3. Isaiah Washington Wie?? Oh, die ene van Grey's Anatomy.. ja die is wel ok, ik vind dr McDreamy wel knapper eigenlijk 4. Eva Longoria Ja, haar vind ik mooi (y) 5. James Blunt Hij is echt LELIJK 6. Beyonce Knowles Wel mooi, moet alleen niet veel gespierder worden.. 7. Heather Locklear Hmm, niet mooi, niet lelijk 8. Terrence Howard Nee, niet mijn type 9. Danica Patrick Zij is wel ok. 10. Ziyi Zhang Haar vind ik leuk (y) 11. Avril Lavigne Veeel beter sinds ze geen punk/alto/whatever meer is 12. Brandon Routh wel ok, beetje gladjes 13. Rachel Bilson Wel leuk. 14. Naveen Andrews Teveel haar 15. Nicole Kidman Beetje te mager. |
alba verdient wel een 1e plaats, die is wel een zonde waard :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Die lijst is echt een grap gewoon. |
Citaat:
Ze is inderdaad mooi, zo, hoor. Maar toch stom dat ze eerst zo tegen die wereld aanschopte, en nu opeens helemaal into blond haar en jurkjes is. Maar goed, wha'eva. Edit: Het leek me heel raar, aangezien ze 1.23 m is ofzo, maar het is toch echt zo, volgens bronnen op internet. |
Is 't niet veel leuker om gewoon eigen lijstjes te maken? :o
|
Citaat:
|
Angelina _0_ de rest zegt me weinig dus boeiuh
|
James blunt is lelijk. Hij heeft een lelijke neus en kijkt vreemd en heeft een rare mond vind ik. hell, zelfs mijn techniek-leraar is knapper dan hij. http://www.differencemedia.nl/msn/im...ifs/werner.gif
Van mij mogen Misha Burton en Keira Knightley er ook wel tussen. En Orlando Bloom is ook niet verkeerd. |
James Blunt. Die mensen hebben ogen aan de binnenkant zitten.
|
Citaat:
|
volgens mij hebben ze nummer 15 en nummer 1 per ongeluk omgewisselt, nicole kidman blijft de allermooiste
|
Citaat:
|
Beyonce Knowles is echt zo'n domme plastic nepnegerin met haar gestraightende haar en haar vervelende stemgeluid en Avril Lavigne is een goedkoop crackhoertje. Dus wat de neuk is dat voor hoerenlijst, zeker opgesteld door bezoekers van desktopgirls.com
|
Oh ja, de mooiste mensen van de wereld zijn natuurlijk allemaal beroemd. Logisch.
Verder hebben mensen die zo'n lijst samenstellen totaal geen verstand van schoonheid, wat naast uit hun keuzes ook blijkt uit het feit dat ze zo'n lijst samenstellen alleen al en dan ook nog eens mannen en vrouwen in dezelfde lijst stoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |