![]() |
Autosleutels kwijt geraakt
Jaja, beetje lompe actie, maar tijdens het stappen gisteren/vannacht/een paar uur geleden ben ik dus mijn autosleutels kwijt geraakt.
Nu heb ik dus mijn naam en telefoonnummer gegeven aan de jongen daar in de kroeg, mochten ze m nog met schoonmaken tegenkomen.... Ik heb mijn moeder gebeld, toen kwam haar vriend de andere sleutel brengen van de auto, dus ik heb mn auto wel gewoon lekker thuis staan, wat ik wel zo'n fijn idee vind, in het geval dat iemand m gewoon meegenomen heeft (al snap ik niet wat je met een autosleutel moet, maar goed). Maar zijn er nog andere stappen die je moet ondernemen op dit moment? Misschien dat iemand dat weet? |
Ik zou even een kopie van de autosleutel laten maken. :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou ook even de politie bellen(of langsgaan) , mochten ze hem daar nog afgeven :) |
Soms moet je een nieuwe bestellen via de dealer, zeker bij moderne auto's is dat vaak het geval. Dan kan zoiets een duur grapje worden.
|
een sleutel na laten maken bij de moto of zo kost een tientje tot 20 euro.
maar een auto met startblokkering, alarm of afstandsbediening zul je bij de dealer moeten bestellen,dat kost ca 150 euro. |
Citaat:
Morgen belt mijn moeder (zelf politieagente) even naar de politie zei ze. |
Citaat:
|
Wij hebben alleen een afstandsbediening en vervanging zou volgens het formulier 60 euro kosten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hangt een beetje van de beveiliging van de auto af. beste is om bij de dealer langs te gaan / te bellen en gewoon te vragen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |