![]() |
Wil je van adel zijn?
Koop een titel!:P
www.idmaker.nl Ik wil mn vader ene kadotje geven en heb geen idee wat ik die man moet geven.....dus ik denk maar een hertogje ofzo:) |
U kunt Knight Grand Commander in the Order of Beauluna worden, of wat dacht u van een titel als:
Baron von Bistermund. Baron of Welton Baron de Beauville :D |
Grappig. :)
|
omg, 'hertog van Beauluna'
:D 'Aan de titels kunnen geen bijzondere rechten worden ontleend en hebben buiten Beauluna slechts de waarde die uzelf of een ander daaraan geeft. U zult verrast zijn door de reacties die het hebben van een titel oproepen. Het krijgen van een betere kamer in een hotel of een goede plek in een restaurant of het krijgen van een bestuursfunctie zijn reeds aangetoonde verschijnselen.' :D |
Citaat:
|
mensen denken altijd al dat ik van adel ben door mn achternaam, dus ik heb er geen meer nodig ;)
|
Omdat je dit topic alleen met ja of nee kan beantwoorden en dit in strijd is met het nieuwe beleid zal ik hier helaas een slotje moeten plaatsen. ;)
|
Naamzoek Nare Man. Kan dit zomaar? Eigendom van de maan laten vastleggen bij de notaris? En dan titels uitdelen?
|
Heraldische titels
199,- Ridder ( Knight *) 249,- Commandeur ( Knight Commander *) 299,- Groot Commandeur ( Knight Grand Commander *) * in the Order of Beauluna Adellijke titels* Adellijke titels 349,- Baron of Barones ( Baron of Beauluna ) 369,- Graaf of Gravin ( Earl of Beauluna ) 395,- Markies of Markiezin ( Marquiss of Beauluna ) 449,- Hertog of hertogin ( Duke of Beauluna ) Overige adellijke titels* 349,- Baron of Welton 349,- Baron de Beauville 349,- Baron von Bistermund Schotse Laird 199,- Laird of Glenmore Ik ben niet geinteresseerd ;) |
Nee, dat kan ik niet betalen.;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Te koop voor 500 euro: Marquis de Olympus Mons! |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik schijn ergens af te stammen van ene Baron von Cramm. Dus ik ben al van adel. Kniel, jullie gepeupel! |
Ik kniel niet voor koelakken. ;)
|
Citaat:
uhm ik hou van mn anonimiteit, maar het heeft iets te maken met een dorp en kasteel :) |
Als ik iets achterlijk vind dan zijn het wel mensen die kicken op adellijke titels, of op titels in het algemeen, van die figuren die zodra ze zijn afgestudeerd hun drs. of mr. te pas en te onpas overal voor kalken. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben ik al ergens...
en daar geniet ik elke dag van :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is eigenlijk best stoer....