![]() |
maagd
Hallo allemaal,
Ik heb nu 7 weken met me vriendin, zij is nog maagd (ik ook).. Nu hebben we het er al een keer over gehad enzo (dat ze nog maagd was).. Maar nu mijn vraag, we hebben bijna 2 maand met elkaar, en ik zou wel verder willen gaan.. alleen hoe moet ik dat aanpakken? Hoe moet ik bijv. het gesprek beginnen? Gelieve alleen serieuse antwoorden.... Groetjes, Stone |
Zij moet ook willen.
Zulke dingen zouden bespreekbaar moeten zijn, dus ik zou het een keertje aankaarten. Als zij niet wil, dan heb je (voorlopig) pech. |
vragen om serieuse antwoorden :(
aahrg daar kan ik al geen serieus antwoord meer op geven. |
Als je er niet kan over praten, moet je er zeker nog niet aan beginnen... Vraag haar gewoon eens tijdens het zoenen of eerder wanneer of ze een stapje verder wilt gaan, want jij namelijk wel. Het is maar seks hoor ;)
Nee serieus, je moet je er niet druk in maken (y) |
Waarom zou je er nog een keertje over willen praten? Ik weet natuurlijk niet hoe uitgebreid jullie het er de vorige keer over gehad hebben, maar je kan ook gewoon eens kijken hoe zij reageert als je haar bijvoorbeeld begint te strelen en wat intiemer begint te zoenen als jullie lekker op bed liggen te knuffelen. Als ze niet superverlegen of onzeker is, merk je aan haar reacties wel wat zij daar van vindt. Laat ze het toe, in hoeverre gaat ze er in mee, neemt ze zelf initiatief ed. Op die manier komt het allemaal wat spontaner en met minder druk erachter als dat jullie het er van te voren eerst uitgebreid over gaan hebben.
Maar goed, ik weet natuurlijk helemaal net hoe zij verder is. Als jij het idee hebt dat een gesprek vooraf beter is, moet je dat gewoon doen natuurlijk. Je zou er dan bijvoorbeeld over kunnen beginnen als jullie lekker op bed liggen te knuffelen. Je hoeft er geen groot onderwerp van te maken, maar je zou op zo'n moment ook wat toespelingen kunnen maken en het gesprek op die manier lekker luchtig houden. Belangrijkste is iig dat je doe waarvan jij denkt dat het het beste bij jouw vriendin past en dat er zeker niet een te groot 'probleem' van gemaakt gaat worden. En verder gok ik dat dit topic naar seksualiteit wordt verplaatst ;) |
Gewoon stapje voor stapje verder gaan en haar daarbij de kans geven om het te zeggen als ze het te snel vindt :)
|
De meeste vrouwen willen het liefst verrast worden. Ze zullen doen alsof het ze niet bevalt, maar eigenlijk vinden ze je een grote held. Gebruik die fysieke overmacht!
|
Citaat:
|
of je trekt je broek omlaag en hoopt dat zij hetzelfde doet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
egt meschien moet je gewoon luisteren |
Citaat:
|
Ik vind het een beetje gek om er echt een gesprek over te beginnen. Lijkt me logischer om gewoon, al zoenende, proberen wat verder te gaan en dan kijk je wel waar je uit komt.
|
lebber, lebber, lebber, voel, lebber;
'Wil je verder?' invullertje (y) Lijkt me duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder moet je er niet teveel over nadenken want het gebeurt gewoon. Ga je er te spastisch over nadenken, dan wordt het volgens mij alleen maar een rare bedoeling. Succes ermee (&plezier ;)) |
Citaat:
sit1-> het vrouwtje heeft simpelweg te weinig vocht aangemaakt door gebrek aan voorspel sit2->ze is nerveus en dus moet je rustig aan doen (enkele uitzonderingen nagelaten) maarja overleg tussendoor lijkt me nooit ongewenst |
tetten
|
begin gewoon rustig te zoenen enz., ga haar dan wat strelen en kijk hoe ze hierop reageert en als ze goed reageert kan je verdergaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zorg je er wel voor dat je een condoom bij de hand hebt als je zo ver bent (denk niet dat ze al aan de pil is...)? :D
|
Citaat:
Ik hoef al niets meer te typen. Thank U. |
gewoon een keer vragen hoe zij erover denkt.. Klinkt eng, maar waarschijnlijk denkt zij er hetzelfde over.. (y)
|
Citaat:
|
Je kunt toch gewoon haar grenzen gaan uitproberen ;) Soms is praten niet de juiste oplossing hoor :p Dan krijg je pijnlijke stiltes, of er worden dingen gezegd om de ander niet teleur te stellen of weet ik veel wat.
Streel tijdens het zoenen op intiemere plekjes ofzo, laat ze dat toe, dan kun je best verder gaan :) |
Citaat:
eeuhh.. :evil: Sorryyy :p |
Citaat:
|
gewoon snoeihard in haar aars neuken wanneer ze slaapt :cool: (y)
|
Waarom zou je erover praten, dat moet vanzelf gaan vind ik. Tijdens het zoenen met je hand onder haar truitje, over dr bovenbenen, klein stukje in dr broek etc, en dan zoals zovelen hier zeggen: kijken hoe ze reageert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou eh.. als je je bij elkaar op gemak voelt moet je daar gewoon over kunnen praten hoor :confused:
|
Citaat:
|
als ze je hand weg trekt, dan ga je verder dan wat zij op dat moment fijn vind..
of dat nou komt door haar zenuwen/verlegenheid/nietgeilheid/gespannenzijn of wat dan ook.. dat doet er niet toe, je gaat dan niet een paar minuten later meteen weer proberen.. als ze er net niet van gedient is, dan zal ze dat dan ook heus niet zijn.. laat het dan gewoon wachten tot een volgend moment, of vraag het aan dr, 'waarom' ze je hand weg trok.. maar niet meteen weer proberen, dan ben je dr gewoon aan het pushen om maar toe te laten.. maybe bedoel je het zelf nieteens zo, maar zo kan zij het wel voelen, want net haalde ze je hand nog weg, en nu stop je hem er weer.. misschien moet ze je nu maar je gang laten gaan omdat ze het flauw vind om je hand alweer weg te halen.. maar dat is de verkeerde aanpak, nu mag je er wel aan zitten, maar ook alleen maar omdat zij toegeeft aan jouw geprobeer, terwijl je er aan hoort te zitten omdat zij graag WIL dat je eraan zit. |
Citaat:
OT: Zoals andere mensen al zeiden: ga het niet vragen aan haar: 'zullen we vanavond maar eens voor het eerst met elkaar naar bed gaan?'. Je zoent en je legt je handen om haar middel, bijv. Op een gegeven moment kun je die naar haar billen verplaatsen. Als je goed op haar reacties let merk je vanzelf of ze dat vervelend vindt. Zo niet, dan kun je wat verder gaan... |
Citaat:
Probeer inderdaad eens heel kalmpjes iets verder te gaan. Dan merk je aan haar reactie wel wat ze er van vindt. Maar dwing nooit want dat werkt averechts. Maar maar maak je niet druk. Je hebt 'pas' 2 maanden verkering. Het komt allemaal vanzelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan later nog een keer proberen dus, je vind vanzelf uit wat iemand wel en niet wil. (goh, die is best flauw, maar ja, ik vond lichaamstaal altijd zo duidelijk af te lezen dat je het in feite vanzelf ziet) |
Citaat:
|
als ze niet schuw van een hand op gaar been of ander spannend plekje tijdens het zoenen, zou je langzamerhand verder kunnen gaan.
na wat liefkozingen zeg je gewoon met de liefste blik in je ogen dat ze mooie borstjes heeft en of ze het goed vond dat je haar topje uit doet. just go with the flow niet al teveel plannen, maar het gevoel gewoon natuurlijk laten komen. |
Citaat:
|
Gewoon erover beginnen te praten via een omweg en kijken hoe ze reageerd :D
Bijvoorbeeld: Persoon #1 en #2 #1 Mijn ouders zeggen de hele tijd dat ik het wel veilig moet doen dat is zwaaaar irritant want dat weet ik zelf ook wel. #2 Tja daar doe je niks tegen bezorgde ouders he. #1 Als ik het zou doen doe ik het toch wel veilig ! #2 Ik heb eigenlijk nog nooit sex gehad. #1 daar kunnen we zo verandering in brengen als je wilt ;) Zo is het mij ook een keer overkomen met succes ;) maar je kan natuurlijk ook gewoon proberen om eerst je hand op haar poes te leggen en kijken hoe ze reageerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |