![]() |
OV (wanneer?)
Ik ben al 18 en ga vanaf 21 aug studeren. Wanneer krijg ik dan OV?
|
per 1september 2006,geloof ik
|
Dan stel ik ook gelijk hier mijn vraag.
Ik had weekendov. Maar in december stopte ik met studeren. Ik moest mijn ov inleveren. Maar ik was mijn ovkaart kwijt geraakt. Dus een stempeltje op het politieburo gehaald en op het postkantoor een boete betaald. Nu wil ik in september weer verder studeren. Ik zou graa weekov willen hebben. Moet ik hiervoor wachten tot januari of krijg ik het al gelijk in september? |
Citaat:
Dat vanaf 1 oktober is omdat je ouders kinderbijslag krijgen en zij krijgen dat dan niet meer (het laatste termijn, dus okt/nov/dec en dan krijg jij je OV) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je in het kaartjaar ( 1 januari tot en met 31 december) een vervangende kaart aangevraagd, bijvoorbeeld omdat je OV-studentenkaart zoekgeraakt of gestolen is? Dan kun je tot het volgende kaartjaar niet meer van kaartsoort wisselen. Heb je al een wisseling aangevraagd, dan gaat die niet door. Je kan dus geen week-ov krijgen als ik het zo lees. |
Citaat:
als je 18 wordt na het begin van je studie, dan gaat je stufi in vanaf het eerste kwartaal na het begin van je studie. ben je al 18, dan gaat je stufi in tegelijkertijd met je ov. |
Citaat:
Je eerste studiefinanciering komt pas 23 september (n) |
Citaat:
gelukkig komt bij bol.com de rekening pas na twee week of zo.... |
Ik krijg gelukkig t/m augustus tegemoetkoming scholieren (y) Bedankt allemaal voor het antwoord, ik baal wel een beetje dat ik eind augustus geen OV zal hebben omdat ik dan juist veel op en neer moet reizen met spullen enzo. Noujaaaa, de NS heeft het zwaar he..
|
Leen een auto of vraag iemand te rijden voor je dat reist een stuk makklijker met spullen.
Aannemende dat het voor je kamer ofzo is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |