![]() |
[Tekenen] Woonwijk 3
http://www.chrisbrans.nl/Werk/2006/W...n/image003.jpg
Hoi, ik vroeg me af wat men er van vind. Natuurlijk vind ik het zelf helemaal te gek, en ben ik hier enkel voor de bevestiging. Maar kritiek is ook welkom :) |
Het doet me niets en ik zie er ook niet erg veel in... Ik vind het ook een beetje kleurloos en wat is dat 'ding' naast die boom? Sorry, die bevestiging krijg je niet van mij ;)
|
Ik vind het wel gaaf, ik snap alleen ook niet wat dat ding naast de boom is :p
|
Citaat:
Ik vind de dingen op de grond leuk maar het is te wit en te saai op het eh, paneel. |
Citaat:
|
ja het is een huis! :)
|
ik snap hem wel denk ik. Je kan hem van boven af bekijken dan is die boom een wolk en zie je een huis en je ziet een boom met een huis enzo. zoiets. en ik vind het wel tof.
|
Wat moet het geheel voorstellen?
Waarom die skischoenen en die helm en het huis in de lucht? |
Apart, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.
Ik snap er in ieder geval niks van... En waarom opeens een diagonaal lijntje? |
Ik vind het wel gaaf eigenlijk. (y)
|
:cool: gaaf
|
Bovenaanzicht gecombineerd met een zijaanzicht met een paar skischoenen en een helm ?
Well, if it makes you happy... Het is mij te vaag. |
Citaat:
huh? |
Haha, gaaf.
|
Euh, nogal kinderlijk knutselwerk maybe?
Citaat:
Voor hetzelfde geld heeft hij het niet eens zelf gemaakt, want dat staat er niet bij :cool: Maar gaan er maar van uit van wel. Je reactie huh helpt ook niet veel verder... |
De skischoenen en de helm vind ik mooi (y) en dat komt denk ik doordat er daar toch minder grote witte vlakken zijn en meer zwarte lijnen.
De rest vind ik echt niets: Ik vind het sowieso te grote witte vlakken (n) (behalve bij de achtergrond, daar kan het wel) Dat scheve streepje is wel grappig, maar naar mijn idee een net te klein accentje. Het huisje op de grond en de ramen erop zijn scheef en slordig (n) De boom/wolk/whatever bevat strepen (ik denk randen van papier) die heel slordig staan (n) En hetzelfde geld voor het dakje van het hangende huis. De schoenen, de helm en (op zich ook wel) de achtergrond zijn ok, maar de rest vind ik echt lelijk. (n) Te onsamenhangend en te onduidelijk. (Ik ga er tenminste vanuit dat er een idee achter zit) Geen bevestiging dus. |
Citaat:
|
Ik vind het niks. Alleen de schoendingen zijn wel mooi gedaan. Als je nou de rest ook zo zou doen?
|
Citaat:
Je hebt gelijk, er staat niet bij dat ik het zelf heb gemaakt, maar misschien heb je jouw reactie ook wel niet zelf geschreven...? jammer dat je me nu al niet mag, ik vind jou wel leuk. . . misschien dat ik de volgende keer een elf ga schilderen! jeah. . . |
mijn bevestiging heb je, simpel doch effectief!
|
Citaat:
Ik vind het mooi samengesteld |
Leuk idee waar je nog op kan verder werken. Die doos naast die boom vind ik wel een beetje onduidelijk. Moet die wel in 3D zijn?
|
Je skischoenen vind ik super, de rest eigenlijk niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |