![]() |
Wat is je favo outfit?
Vertel (y)
|
Foute boxer/speedo en een bronskleurige huid.
|
Sexy.
|
Citaat:
|
M'n donkerblauwe badjas
|
M'n ranzige te wijde spijkerbroek met een grote paarse verfvlek + een van m'n threadless shirtjes.
|
Hangt van m'n bui af.
Maar m'n bloemenrok komt in de buurt. En m'n groene shirtje met knoopjes. Maar niet bij elkaar. |
ik noem eigenlijk bijna al mijn kleren favo... :confused:
|
mijn beige chasin' vest
mijn nieuwe spijkerbroek mijn roze shirt mijn turqoise shirt en m'n rolfi boxer |
Citaat:
|
blauwe levis 501.
overhemd. allstars. |
il dolce jeans
lacoste schoenen zwart grijs shirtje colbertje |
ik heb een hele fijn paul frank broek die eigenlijk te wijd is en dan daar een lekkere trui op en ik ben tevreden (y)
|
Mijn zwarte C&A spijkerbroek is iig mijn favoriete broek. Verder houd ik wel van mijn zwarte tortoise-shirt, mijn rode stormtrooper-shirt en mijn bruine technics-shirt.
|
Ligt aan mijn bui... Voor in de zomer om een dag thuis te hangen mijn rode linnen driekwartbroek en mijn felblauw shirt
Voor in de zomer om 'iets' te gaan doen, mijn groene rok, mijn donkerrode hempje en mjin nieuwe slippers <3 |
blauwe slip-on allstars(zonder veters)
korte vale legerbroek grijs shirt met trenchcoat dingen op de schouders |
's nachts:
Naked of mijn boxertje aan (A) Slaapt heerlijk. 's ochtends: mijn badjas 's overdag: spijkerbroek en een truitje. favo uitgaanskleding: lichte spijkerbroek zwart truije die pas dochtgaat bij je schouders, dus zo'n grote hals, met half lange mouwtjes. Grote geblingde riem eronder. Kettingje om en mijn wit/zwarte pumps.... |
mijn licht blauwe Kuyitchi spijkerbroek
diesel of willekeurig H&M shirtje hoodie asics |
Indian Rose spijkerbroek, groen shirtje van forecast, bruine allstars, carhartt vest. <3
(vul alleen voor de indian rose maar gsus in, de indian rose is fcuking kapot .. ) |
replay spijkerbroek, ontieglijk afgetrapte allstars en eh zwart shirtje van de h&m ofzo. LEKKER STANDAARD. :):)
|
ik ben gek op deze dingen:
http://www.neck.nl/bilder/210/4/40/4..._3898_tk52.jpg ze zitten lekker, zien er lekker uit en je ziet ze niet onder kleding. alleen had ik gisteren een zwarte gekocht en dat bleek maat 38 ipv 34 en dat was kut want die pas ik dus niet tenzij ik veel donuts eet. |
Niets staat mij :):) OOOoh, NOU, een lange broek en een shirt waar ik niet zo vadsig in lijk dan maar :((((((((.
|
En daaronder natuurlijk kisten (:):):(:() want dan vindt iedereen me vast kkstoer enzo :):)((((.
|
spijkerbroek met poloshirtje...
|
Wat ben ik blij dat het woordje 'casual' nog niet is gevallen. Ik draag het liefst ein spijkerbroek, longsleeve en gympen. Het liefst allemaal merk want dan ben ik interessant :)
|
Spijkerbroek+Polo
|
mn grijze hoodietrui ennn die ene spijkerbroek
|
Citaat:
|
mijn shirt van de storing, mijn leren jas, spijkerbroek met gaten die bijna ondraagbaar is geworden, spikeriemen, all stars en ramones pet
|
mijn pyamabroek met mijn nike air :cool: floddershirt/trui
|
Citaat:
|
spijkerbroek en een t shirtje van de h&m van maar liefst 4.90.
|
strakke donkere spijkerbroek of zwarte broek, hemdje/tshirtje, zwart vestje, mn riemen, mn rode strikjes, mn zwarte ketting en mn lage allstars.
maar dat wisselt zo om de maand :) |
wisselt vaak
nu gsus broek, gouden riem, groene hoodie of gsus vest, teenslippers. |
M'n campingsmoking. Eigenlijk is het een joggingbroek en een ochtendjas maar campingsmoking is best een aight woord.
|
Nee, dat is het niet.
|
Mijn lievelingstanktop..
Die heb ik midden in de nacht op koopavond in Lucca in Italië gekocht, van de Benneton. Hij is grijs, met groene bandjes en een zwartwitte print van Elvis, met paarse lovertjes. En hij zit echt onwijs mooi! Heel smal, ook op de rug, mooie hals.. Echt een I Am A Goddess als ik hem aan heb! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |