![]() |
Lachkick, eetkick
Wat is de langste lachkikc ooit die je gahd hebt
of het meest gegeten tijdens lachkick ik heb een x een anderhalf uur met een maat non stop moeten lachen who beats me ? :) |
ik wil je best beaten hoor, up that is
|
So. Veel lachkicks gehad. Een aantal zullen inderdaad tegen een dik uur aan liggen. :D ( trip niet meegerekend, want dat was non-stop 3 uur lang)
Vreetkicks zijn overigens goed te stillen met kaas :p |
2 weken gekkeeee
|
3 maanden geaak
|
lachkick van dik 2.5 uur, gwoon niet fijn meer om zoveel te lachen.
vreetkick: gwone avondmaaltijd, zak chips, reep aldi-chocolade, en een lading zuurtjes. |
Lachkick - Nooit langer dan een uur, op een gegeven moment krijg ik kaakkramp
Vreetkick - Chips, chocola, alles en nog wat |
1 kilo chocolade na 3 joints ofzo... van die milka shit
vet Citaat:
|
dat is iedere dag.
vreetkick : zout! chips nootjes en dat gedoe. |
Citaat:
|
Gister was Tom Green op de BBC (Freddy got fingered), had net een pretsigaret op. Het was 2 uur en moest een beetje stil zijn ivm iedereen die lag te slapen. Ik heb nog nooit zo m'n best moeten doen om m'n lach in te houden. Diep van binnen bulderde ik het uit en de tranen liepen me over de wangen terwijl ik een kussen voor m'n mond hield.
|
een grote loempia, een pizza hawaii en een zak wokkels. En mijn langste lachkick was +- een half uur nonstop en toen had ik buikpijn en was het niet leuk meer. Wel eens uren lang melig geweest en om zo'n beetje alles de slappe lach gekregen, maar dat is niet nonstop.
|
half uur non stop lachen..
voedsel ik alleen: 2zakken chps, 1 hele boterkoek(zon grote) 1 pak bokkenpoten en nog wat snoep(en niet eens misselijk, wel heel vaag maarja waarom anders zoveel eten) |
tijdens de d&a meeting om de paddotrip van mephisto en dinges. hoe geniaal was dat :D ik had op dat moment geen tijdsbesef, maar voor mn gevoel heb ik uren dubbel gelegen van het lachen.. sharif die alles kwijt was en danny die autistisch naar zn hand staarde terwijl hij met zn kop onder de bank lag. de mooi :D
|
Ik heb geen lachkick en eetbuien meer als ik heb geblowd. Maar toen ik net begon met blowen had ik echt veel lachkicks en eetkicks, soms mis ik het wel hoor het doelloze gelach om niks en gewoon lekker eten zonder je ergens druk over te maken. Toen ik een eetkick had, at ik echt veel en van alles. Maar ja, die tijd is voorbij..
|
dat lijkt me ook jammer ja :rolleyes:
|
idd als je tevaak smoked gaan die dingen verdwijnen *vreetkick* heb ik nog steeds maar die echte *lachkick* helaas niet meer (heel af en toe)
|
vreetkick heb ik nooit, nooit gehad ook.. zit er ook niet zo mee :P lachkick heb ik gelukkig vaak last van [als ik met toffe mensen blow] :D .. en ik hou nooit bij hoe lang het duurt maar het zal echt wel eens n uur hebben geduurd (met tussenstops ;) )
|
Eetkick heb ik altijd wel (y)
|
ik heb vorig weekend voor het EERST een lachkick gehad en ik maar denken dat die niet bestonden en dat mensen gewoon overdreven.
:bloos: |
Heb vandaag sinds anderhalf jaar weer vreetkick gehad..:) Ik dacht dat ik ze nooit meer zou krijgen..
|
mensen ik smoorn soms nen keer ene maar echt ik heb dat nog nooit gehad:s
geen vreet of lach kick als ik rook ben ik meestal gwn heeeeeel chill wil ik gwn ligge in mijne zetel en muziek luisteren heel de avond zo da is zalig maja mss komt het in de vakantie op mijne home-tuit-party:d :cool: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |