![]() |
taalvakantie
hey,
ik zou deze zomer graag met een of andere jongeren organisatie op een vakantie gaan waar je ook nog een vreemde taal extra goed leert. Ik heb op internet al wat gezocht en heb hier een catalogus van Vinea. Maar misschien weet iemand nog wat goedkopers? De taal maakt me niet zo heel veel uit. |
Wat je altijd zou kunnen doen is naar een middelbare school in t buitenland schrijven dat je iets van n talenvakantie achtig iets zou willen doen.
|
Via taalschoolorganisaties als www.tricolore.nl kun je scholen vinden waar jongerencursussen worden aangeboden (Frans, Spaans en Italiaans). Ik ga zelf volgende week naar Malaga om daar een jongerencursus Spaans te doen, met jongeren tussen de 16 en de 20 jaar. Daar zitten dan ook een heleboel activiteiten bij in en verblijf op een campus. Welke activiteiten erbij inzitten is per school verschillend, maar je kunt altijd even een brochure aanvragen en kijken welke scholen jongerencursussen hebben en of er iets bij zit. Je moet dan wel zelf vervoer regelen (via bijvoorbeeld www.ticket2go.nl of D-reizen kun je vaak goedkope vluchten vinden, airport pick-up kun je vaak via de school regelen).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |