![]() |
Duizelig
De laatste tijd voel ik me enorm rap duizelig en ik heb geen idee waardoor het zou kunnen komen.
Het is alsof ik energie/suiker te kort heb in mijn hoofd en dat alles met vertraagde reactie plaats vindt. Een paar uur geleden had ik het weer. Ik was aan het autorijden maar plots overviel me dit weer en ik kon het niet van me afschudden en moest dus het stuur overgeven... Meestal gaat het over met iets te eten, nu echter had ik recent gegeten... Het is nog maar het laatste jaar dat ik hier zo'n last van heb. Opeens overvalt het me gewoon... Vroeger heb ik dit een zeldzame keer gehad na een zware sportinspanning, maar nu weet ik het echt niet te verklaren. Wat doe ik het laatste half jaar anders? Niets bij mjn weten, geen overdreven sport, een gezond eetpatroon... Iemand enig idee? |
Misschien heb je te weinig mineralen en zouten? Dan zou ik je aanraden van eens een paar dagen aquarius ofzo te drinken, en dan te zien wat het geeft.
Anders moet je eens een keer naar de huisarts gaan om je suikerpeil te laten meten. Ik heb dit ook wel vaak, dan voelt het alsof je net naast je lichaam loopt en alles net wat trager gaat dan je zelf wilt. Net of je in een slowmotionfilm zit. Alleszins nog veel succes! |
Zou het kunnen dat ik last heb van een te lage bloeddruk?
Ik heb het namelijk echt 'altijd' koud, pas bij 25 graden (bij wijze van spreken) heb ik het warm, ik kan soms ijskoud hebben bij 20 graden waardoor iedereen me zot verklaard tot ze mijn handen voelen |
Citaat:
|
Ik heb zelf het syndroom van meniere (google hier maar even op).
Hier is echter niks aan te doen, het begon bij mij met oorsuizen en duizelingen en dat werd eigenlijk steeds erger. Dingen als autorijden ed. is dan ook heel erg gevaarlijk in een periode wanneer je er erg veel last van hebt!! |
Ik heb nu ook al een aantal dagen last van duizeligheid en misselijkheid. Ik weet even geen raad meer en op internet geeft het verscheidene redenen aan. Dus het beste lijkt me dat je naar de arts moet gaan. Dat ga ik ook doen over 1 uurtje.
|
Genoeg geupt nu.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |