![]() |
Manowar voor- en tegenstanders, waarom?
Ik ken eigenlijk niks van deze band wat ik best jammer vind. Ik las een aantal recensies over hun nieuwe plaat en het interview in de aardschok.
Daar had men het over manowar en 'true' metal. Wat klopt hiervan? Ook had men het over mensen die de band en de fans kapot probeerden te maken. Ja heel vaag enzo. Toen ik het ooit met masterofpuppetz over sacred steel (andere band) had zei hij ongeveer: "net manowar bah bah". Nou duidelijkheid ja! dank u |
Manoqwar is zon band die al tien jaar hetzeflde doet: pure metal maken met een hoog 'kijk mij true' zijn gehalte. Daarom vinden veel mensen het heel zielig enzow.
|
Manowar moet je zien als zijnde hardrock, het is niet echt metal. Goeie muziek, ik hou me sowieso niet bezig met de achterliggende gedachten van artiesten.
|
Ik vind Manowar best goed klinken, maar er zijn zoveel betere bands in dat genre.
|
kheb ook 2 cd's van Manowar
Ik vind het wel grappig, maar zou er niet meer cd's van kopen |
Manowar is gewoon van die standaard cliche-metal: inspiratieloze teksten over heavy metal en motorrijden, zanger met een hoog stemmetje, hier en daar een gitaarsolo, allemaal een leren pakkie aan.
Gewoon een stel mallloten dus....... |
Ben het helemaal met Diekomsa eens, Manowar heeft weinig te betekenen..
|
geef mij maar iron maiden...ookal vind i kmanowar ook wel grappig...
manowar - metal warriors luister de text en huiver |
Citaat:
|
In dit geval besluit meneer toch maar om te vragen of het true of niet true is.
Ik dacht dat het jou om de muziek draaide, waarom luister je het dan niet gewoon i.p.v. je dit eerst af te vragen. Ben je zelf misschien bang om je eigen kortzichtigheid te ontbloten? |
kvin et een ruk band
muziek staat me nie aan, ze zien er niet uit met hun leren pakjes en ze zeiken teveel over true metal |
er is wel een gave parodie op Manowar Gemaakt
Gayowar - When we all know we're gay is wel grappig :D |
de teksten vind ik juist wel cool
de muziek staat me alleen niet helemaal aan... luister: WIZARD - true metal zelfde soort txten maar betere zang en muziek :D |
WACKEN!!!!!
maargoed ik vind manowar wel bruut, de muziek dan, het hele gezeik eromheen (manowar dan) vind ik nie echt bij heavy metal horen, ga dan ff black metal maken,, :D maargoed MANOWAR KILLS |
Citaat:
ik luister naar true metal, maar ontken het omdat ik de gedachte erachter slecht vind... Nou blij, kutwijf |
Luisterde best wel veel vroeger naar die cd , euh, Kings of Metal noemde ie denk ik.
Met Heart of Steal - prachtnummer toch wel :cool: Courage - idemdito :cool: (was wel hun volgende cd ofzo dacht ik) The Warriors Prayers - leuk verhaal - word op cd gevolgd door mooie solo vh volgende liedje, welk de naam me nu ontglipt. Maar de rest nogal veel gekrijs denk ik :confused: |
tegen omdat nerfherder ze afzeiken en ik loop erg graag met nerfherder mee ;)
|
ik heb niet veel met Manowar. Het is leuke muziek voor de Hells Angels. Motorrij-metal; weer een nieuw hokje!! :rolleyes:
|
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL GODVERDOMME!!!
Wat doet het er nou toe? ontopic: Manowar sucks. |
manowar is prettig om naar te luisteren, niet te veel maar gewoon
de texten vind ik persoonlijk wel vet. de leren broeken.... ach laat ze tog |
Ach, die tijd heb ik achter me gelaten :D
'k luisterde er vroeger nogal veel naar, nu niet meer eigenlijk. En anders heeeeeeeel weinig...niet omdat ik het slecht vind, maar gewoon omdat ik nu van andere muziek hou. |
Citaat:
2) Jij begrijpt de vraag blijkbaar niet. 3) Probeer dit vervolgens te stellen als een mening, en niet als een feit, dankje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |