![]() |
Vraagje
Vinden jullie het raar als een jongen een meisje eerst heel veel pijn heeft gedaan en haar heeft vernederd.
En dat dat nu over is, en hij nu aardig doet, en dat ze hem dan heel erg leuk vindt maar niet weet wat ze ermee moet? |
ja :confused:
|
Nee niet zo.
|
Citaat:
Jongens zijn lomp, meisjes doen te ingewikkeld, meer van die clichés. Als de jongen in kwestie nu oprecht is, komt het allemaal wel goed. nee, dus. |
Citaat:
|
Nee, vind ik niet vreemd.
|
Nee, gebeurt wel vaker.
|
Fuck men Fuck all of them
|
Citaat:
|
Ga je een soap maken?
|
Citaat:
Ontopic: Nee, dat is niet raar. Het ligt er IMHO wel aan wát die jongen precies allemaal heeft gedaan/gezegd, want er zijn dingen die zelfs met een afgrijselijke shitload oprechtheid niet zijn goed te maken. Verder is het natuurlijk helemaal niet raar dat je een zwakke plek hebt gehouden voor die jongen, ondanks het feit dat-ie je als shit heeft behandeld, maar ga bij jezelf na of je alles uit het verleden daadwerkelijk achter je kunt laten. Zo ja, praat met hem en wellicht kun je het opnieuw met 'em proberen. Good luck. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt eraan wat hij heeft gedaan.
|
Ligt eraan hoe en wat er gebeurd is, hoe lang eroverheen is gegaan voordat het om is gedraaid en of één of beide mensen veranderd is.
|
Sterker: JUIST omdat die kerel haar heeft behandeld als crap vind ze hem zo interessant. Het is de ultieme uitdaging, maar wel een negatieve versie daarvan.
|
Misschien ben ik wel verschrikkelijk raar, maar ik kan me niet voorstellen dat een meisje een relatie aan wil gaan met iemand die haar pijn (in elkaar geslagen, aangerand, verkracht of wat dan ook) heeft gedaan. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik vind het eerder grappig
|
Vrouwen blijven vreemde wezens.
|
nee hoor, mannen hebben hetzelfde. Als ze eenmaal verliefd zijn kun je er nog zo hard tegenaan schoppen, het maakt ze niks uit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |