Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   (mn voor jongens>>) kuiten onder een rok (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=141087)

cestmoi 26-06-2002 20:57

(mn voor jongens>>) kuiten onder een rok

Gaan jullie voor de slanke lange modellenkuiten onder een rok, of juist de gespierdere (sport)kuiten? >> why

Paige 26-06-2002 21:14

zullen wel allemaal voor de slanke kuiten gaan..

dat is toch iets wat iedere man wil?!?! :confused: :p :)

nare man 26-06-2002 21:22

Sja...geen id eigenlijk...ik denk dat ik slanke kuiten wel mooier vind :confused:

a new noise 26-06-2002 21:41

heeft allebei wel wat denk ik

italianboy 26-06-2002 21:52

van die sportkuiten zijn zo mannelijk..

en dat vind ik niet zo aantrekkelijk

Danique 26-06-2002 21:54

ik als meisje vind sportkuiten ook niet echt mooi, maar gewoon "ronde"kuiten zijn wel mooi, van die 'stokjes"is ook weer niks...dus slank, tot een beetje meer vlees is mooi,maar echt dat je spierbonken ziet is idd niks

June bug 26-06-2002 23:04

Ik zou willen dat ik wat slankere kuiten had. Ik heb echt van die lompe kuiten vinnik. (komt waarschijnlijk door het vele balletten ofzo...) En een rokje tot je knieen met doc's eronder vinnik zo leuk, maar het laat je kuiten nog dikker lijken. Ikzelf zou gewoon slanke kuiten willen hebben dus. En ik denk dat jongens dat ook mooier vinden... :confused:

Chelsea 27-06-2002 12:30

ik vind gespierd onder een rok nie mooi staan eigelijk,,, en dun onder een broek ook nie (n)

Luca 27-06-2002 13:20

Ik heb zelf ronde kuiten. Ik vind sportkuiten niet mooi.

AtHell 27-06-2002 15:35

mmz k kan me eigenlijk weinig verschil voorstellen in kuiten atm maar ik zal vast gaan voor de mooiste.. ofzo

McMotion 27-06-2002 16:54

ow yeah :) van die gigantische van het zweet glimmende spierhompen waar je de opgezwollen aders overheen ziet lopen.. mjammie :P

Roxy 27-06-2002 17:42

Citaat:

Nirv@nafreak schreef:
Ik zou willen dat ik wat slankere kuiten had. Ik heb echt van die lompe kuiten vinnik. (komt waarschijnlijk door het vele balletten ofzo...) En een rokje tot je knieen met doc's eronder vinnik zo leuk, maar het laat je kuiten nog dikker lijken. Ikzelf zou gewoon slanke kuiten willen hebben dus. En ik denk dat jongens dat ook mooier vinden... :confused:
ik ken het probleem :( ik heb oowk behoorlijk stevige kuiten en het is niks maar jah hoe kom je dr vanaf :confused: bij mij is het voor de helft spier met nog wat vet... nog meer sporten werkt oowk nie natuurlijk...

Stevill 28-06-2002 12:31

Citaat:

cestmoi schreef:
Gaan jullie voor de slanke lange modellenkuiten onder een rok, of juist de gespierdere (sport)kuiten? >> why
ligt aan de rest van het lichaam is natuurlijk moeilijk te bepalen als het lichaam er bv ook gespierd uitziet zijn gespierde kuiten er wel mooier bij.

PardonMe 02-07-2002 14:22

ik heb ook van die stevige kuiten. en vind dat echt niet tof... mjah komt beetje van al het volleyballen (je moet toch veel springen en dergelijke!) Maarja hoe kom je ervanaf..?
Kan wel meer gaan sporten maar dan wordt het juist erger..?
Maar goed.. trek me er niet zo veel van aan eigenlijk en draag wel gewoon rokken..
tja kan mezelf er wel druk over gaan maken en de hele zomer lange broeken gaan dragen enzo maar daar wordt het dan echt niet minder van....

Mortischa 02-07-2002 15:39

had ze wel van paardrijden, ziou niet weten of ik ze nog dteeds heb :confused:

je$u$ crust 02-07-2002 15:42

pfffff zoiets boeit neimand toch echt wat seriues ofozw...

Black Sugar 02-07-2002 19:26

Ik heb ook van die stevige kuiten van veel fietsen en paardrijden. Best irritant, stoor me d'r soms best aan. Maarja volgens mij hebben de meeste meisjes of stokjes of spierkuiten, dus ik maak me d'r niet druk om. Die van mij kwabberen in ieder geval niet :)

Alicia Silverstone 02-07-2002 20:06

ronde kuiten zijn mooooooi
dat wil ik, van die stokjes vinnik lelijk.
Op zich heb ik wel stevige kuiten, maar niet echt gespierd.
Maar ze mogen altijd nog wat steviger :D
*wil graag mollig zijn*

Built to last 02-07-2002 20:09

Ik heb ook stevige kuiten :confused:

euh. t boeit me eigenlijk helemaal niet wat voor kuiten iemand heeft...als ze maar bij de rest van t persoontje passen is t altijd mooi.

en om nou bepaalde kledingstukken niet te gaan dragen omdat je kuiten er niet bij passen vind echt bizar...

GRRR 03-07-2002 13:26

harige kuiten zijn dope. dus vooral laten groeien dames!!

*~*DOOR*~* 03-07-2002 13:33

Citaat:

GRRR schreef:
harige kuiten zijn dope. dus vooral laten groeien dames!!
jij gunt meisjes geen vriend? :confused:

GRRR 03-07-2002 13:37

Citaat:

*~*DOOR*~* schreef:

jij gunt meisjes geen vriend? :confused:

nee ik hou van harige meisjes :D

*~*DOOR*~* 03-07-2002 13:39

Citaat:

GRRR schreef:

nee ik hou van harige meisjes :D

tsssss..... :(

SnOrKeL 03-07-2002 13:53

HAHAHA *ligt dubbel*

pompiedompiedompiedom

hier verwacht je toch niet echt serieus antwoord op of wel?

*~*DOOR*~* 03-07-2002 14:01

Citaat:

SnOrKeL schreef:

hier verwacht je toch niet echt serieus antwoord op of wel?

misschien dat mensen zich hier echt druk om maken?

ik let er niet op.

SnOrKeL 03-07-2002 14:02

Citaat:

*~*DOOR*~* schreef:

misschien dat mensen zich hier echt druk om maken?

ik let er niet op.

nee, ik kijk eerst naar andere lichaamsdelen en dan haak ik meestal af

StefanLovertje 03-07-2002 15:11

Citaat:

Luca schreef:
Ik heb zelf ronde kuiten. Ik vind sportkuiten niet mooi.
ik heb ook ronde kuiten, todat ik mijn spieren aan ga spanne dan heb ik wel beetje sportkuiten... ben ik hier de enigste die dat dan weer mooi vind :confused: nouja het zal wel....
'k geef er zelf ook geen flikker om, de mense doen er maar mee hoe ik er uit zie en anders kunne ze oprotte

nouk16 03-07-2002 19:29

Ik heb wielrennerskuiten :D , kan er ook niks aan doen. Maar gespierd vind ik wel heel mooi

Roos 03-07-2002 19:48

ik heb hockeykuiten, ze zijn best gespierd maar absoluut niet breed, heel slank. Ben er wel tevreden mee

punkyfish 03-07-2002 20:05

maakt het iets uit hoe je kuiten er uit zien? :confused:

nja, trouwens... een vriendin van me is over haar hele lichaam heel erg dun, maar als ze zo'n omgeslagen broek met van die nette lakschoentjes aan heeft, heeft ze echt ver-schrik-ke-lij-ke kuiten :eek: dat is lelijk, maar dat valt dan ook echt heel erg op. voor de rest let ik absoluut niet op kuiten.

Chrisjuh 04-07-2002 08:17

Citaat:

cestmoi schreef:
ligt er ook een beetje aan wat voor kleding, dus ook wat voor rok. Maar een beetje sport kuiten, van hockey ofzo :D, zijn niet erg.

Fr@ukje 04-07-2002 09:39

Citaat:

rosi schreef:
ik heb hockeykuiten, ze zijn best gespierd maar absoluut niet breed, heel slank. Ben er wel tevreden mee
same here :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.