![]() |
[urlauten]EZBlade - Gameboy Freakshow
http://www.urlauten.net/logo.gif
EZBlade Gameboy Freakshow 2de release van urlauten.net. Met nieuwe nummers van mij. Nummers zijn ook ten gehoren gebracht op teknival Frankrijk. http://www.urlauten.net/img/cover/big/ur040-005.jpg Tracklist: 01. Freakshow 02. Lebenslust 03. Krypto 04. Yeah 05. Move It 06. Neus VDO 07. Showtime (Extended) 08. Yogho 09. Hersenloos D O W N L O A D |
ik ben fan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Dit luistert prettig weg. (y)
Is er nog een heuse gameboy aan te pas gekomen? |
Best okee :)
Lebenslust zou zo in Tetris kunnen :cool: |
Neus vdo is mijn favoriet.
Maar dat komt wellicht omdat ie aan mij is opgedragen. \m/ |
Je hanteert wel zo'n beetje in elk nummer eenzelfde soort structuur/opbouw.
|
Citaat:
meeste is ook live gedaan, wat het wat moeilijker maakt, om interessant te maken. Maar desalniettemin ook iets om aan te werken |
Citaat:
|
eerlijk gezegd vind ik het een beetje saai. Het luistert niet zo lekker weg. En, voor mij het belangrijkste, ik krijg er geen nostalgisch gevoel bij :D
|
EZBlade - lebenslust
heerlijk |
Citaat:
|
Machtig. Gelijk op het podje gezet, voor future reference (y)
|
ik vind zeker niet alles even sterk, maar ach live lijkt het me sowieso wel vet :P
Leuk melodietje in showtime. Ik mis de bubblin snare in move it :@. |
Citaat:
|
eerste indruk: leuk
jammergenoeg gaat naar mijn ervaring dit soort muziek wel snel vervelen. \edit: toch luister ik nog regelmatig naar 'please answer' |
yeah (Y)
|
Hot. Tek en 8bit blijven een gulden combo.
Showtime doet me qua melodie/opbouw trouwens erg aan Firestarter denken, erg nice. |
Gedowned, mening volgt.
|
Citaat:
little sound dj it is |
Erg gaaf!
|
Citaat:
heb mn gameboy color gevonden |
vandaag weer veel opgehad. (y)
(ik ga binnenkort ook maar weer 'ns met m'n gameboy spelen. :)) |
Op de achtergrond draaiend bij het surfen klinkt het in ieder geval goed (y)
Ga binnenkort wel eens echt aandachtig luisteren, maar ik denk dat dit wel gaaf is. |
Citaat:
|
Citaat:
hier Gameboy vs Color http://www.littlesounddj.com/lsd/sou...d_dmgvscgb.mp3 kut minder bass inderdaad...tenzij je een of andere soldeeractie doet |
De rom KOPEN :@ , wat kost dat?
|
Citaat:
en als je een color hebt, heb je heel veel ruis, wat er met die mod uitgehaald wordt. Die soldeer actie is heel makkelijk te doen, alleen wel een priel werk. |
Citaat:
|
ik zal 'm straks 'ns beluisteren, moet nu eerst even iemand helpen met een online tentamen over de bijbel.
|
klinkt lekker rauw (y)
soms nog wat leeg qua compositie ofzo maar het is ook wel lastig om met een gameboy orkestrale composities neer te zetten ;) lebenslust vind ik de beste denk.. hoor ik trouwens am/rm/fm? ik wist niet dat dat kon op een gameboy. |
Ik heb even wat geripte albums die ik toch op plaat heb weggejohannest.
Hij download nu.(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met die lange baard
|
Citaat:
|
sinterklaas is overrated