![]() |
Wat doe jij allemaal als je niets te doen hebt?
Zoals ik nu dus bijvoorbeeld. Ik zit weer eens op mijn werk en er is voor de verandering weer geen fl*kker te doen. Dus lees ik de Metro via internet en forum ik een beetje. Straks even een sigaret roken en een kop thee drinken.
Waar verdrijf jij je tijd nou mee als je niets te doen hebt? (wie weet breng je me nog op ideeën ;)) |
Nou, forum een beetje, uit verveling. Ik zit nog tot half 4 niks te doen hier in zwolle, dus probeer even te regelen of iemand hier heen kan komen, ik ga denk ik sowieso even naar de stad (Y)
Verder internetten, alle kutspelletjes spelen die er bestaan. |
forumen, alles fora langsgaan, songfestivalnummers luisteren blijkbaar :p , spel evt, verplichtingen ofzo
|
er is altijd wel iets om te doen, wat school betreft, maar soms besluit ik daar geen zin in te hebben en heb ik niets te doen. Dan ga ik een boek lezen, spelletjes doen op de computer, in de tuin liggen, smsen, tv kijken, kamer opruimen, papieren ordenen.
|
forummen, tertis spelen, tattoos kijken op bmezine.com
|
internetten: forummen, vanalles zitten googlen, e-cardjes verzenden, ...
Tv kijken wandelingetjes maken, sigaretje opsteken, terug wandelingkje maken een kopje koffie zetten, een boekje lezen, een kruiswoordraadsel oplossen. |
Niks natuurlijk.
|
Belspelletjes kijken. Of van die afval-tell sell reclames.
|
op deviantart.com rondbanjeren, forumpjes lezen, proberen te beginnen met dingetjes voor school, geen sigaret opsteken want ik rook niet, muziekjes luisteren... gewoon, the usual :)
|
forumhangen
msnen bellen smsen fototjes maken roken lolly's zuigen slapen lezen muziek luisteren piano/gitaar spelen films kijken die ik al tig keer gezien heb |
forummen
|
Forum hangen
Roken Vast nog wel andere dingen. |
forum
|
Lezen
Kunsttaal maken Computeren |
Citaat:
|
Fora bezoeken, mijn talenkennis uitbreiden en anime kijken. :o
|
Forummen doe ik meer als ik wél iets te doen heb, zoals nu.
Als ik echt niets te doen heb ga ik een film kijken, of naar buiten of lange mailtjes sturen of zo. |
Citaat:
|
Computeren.
|
Dan pak ik een boek uit de kast en ga ik dat lezen, dat gaat dan meestal over tre...nouja, laat maar.
|
Beetje 'loos' internetten, beetje erg foute fantasy lezen, beetje muziek luisteren, of een wandelingetje maken.
|
Niets.
|
Als je niets te doen hebt doe je niets.
Maar dat bedoel je natuurlijk niet! :p Er is vrijwel altijd iets te doen, maar als ik daar geen zin in heb of ik verveel me vermaak ik mij meestal met fora, games en films. |
http://www.funnygames.nl
http://games.lapoo.nl http://forum.scholieren.com http://www.bootleggers.us enz. :p Ondertussen luister ik een muziekje en rook af en toe eens een cigaretje. Als ik de computer beneden niet tot mijn beschikking heb ga ik meestal op mijn kamer wat computeren(zonder internet)/tv kijken/muziek luisteren. :) |
Eten (N) :D
Ik ga ZO dik worden later. |
TV kijken, muziek luisteren, doelloos internetten, spelletjes spelen, mensen vervelen. :)
|
MSNen,
Forummen, Doelloze spelletjes, SIMSen, Snoepen, Nutteloze dingen googlen, 1000x mn mail checken, etc., etc., ... |
Klooien op gele fora.
|
forummen
tv kijken films kijken tv series van dvd kijken |
forrumen, wat denk je dat ik hier doe?
|
Forummen, lezen, tv kijken, muziek luisteren, bellen, smsen, film kijken.
|
ik vind het een rare vraag: "wat doe je als je niks te doen hebt?"
dan doe ik niks. (als ik niks te doen heb ga ik de zeiklul op fora's uithangen) |
Forummen/gamen
|
loos internetten, dus echt zonder doel een beetje over het forum scrollen, domme spelletjes spelen of mensen aanspreken op msn die me alleen maar vervelen.
|
Citaat:
|
Ga ik gamen :cool:
(CS Source) |
roken, en dvdtje kijken :)
|
Forummen dus :)
|
msn
forum lezen freecellen tv kijken (friends) in bad |
ik heb altijd wat te doen
|
Als je niks te doen hebt, kun je ook niks gaan doen. Maar als ik me verveel ga ik forummen en msn'en. ;)
|
forummen, tv kijken, msn/internet ... zoiets
|
Als je forumt ed, dan heb je toch wat te doen? :o :p
Maar goed: forummen, internetten, informatie zoeken over weet ik veel wat, naar de stad, lezen, tv kijken, schrijven, slapen, opruimen, schoonmaken, ... |
Forummen.
Tekenen. Muziek luisteren. TV kijken. Eten. Kat knuffelen. Bellen. |
Neopetspelletjes :o
Verder verstuur ik ecardjes naar zo'n beetje iedereen die ik ken. |
Forummen en muziek luisteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |