![]() |
CITW nummers online
|
hardcore of niet ome David maar die drummer van je is bij vlagen slordig.
|
Tis allemaal verre van uberstrak. Gewoon geen tijd voor en het is maar een demo. Ik ben tevreden.
|
in dat opzicht is het wel ok, maar is het een demo van 2 nummers?
|
Nee nee 6 nummers in totaal, maar de rest is handelswaar he ;) De feitelijke opnames klinken overigens veel beter dan die myspace shiz.
|
Ik hou niet van bassdrum+hihat / snare / bassdrum+hihat / snare. Dan kun je beter bassdrum+hihat / bassdrum+snare doen alal deadstop, slayer (:D) enzo. Klinkt meer als 1 geheel, omdat de hi-hat door "flowt" en niet steeds bij elke hak stopt ofzo.
Voor de rest vind ik het wel ok, maar het mag opgefokter. Meer richting hellnation, charles bronson, betercore ;), tear it up.... Het lijkt wat op http://www.myspace.com/karaokeallstars trouwens. |
Oh naja ik zal t doorgeven he :)
|
meer solo's en meer cowbell!
|
Solo's zijn r wel. 1 korte op demo en nog wat meer in non-demo nummers. Er komt wel een woodblock heb ik vernomen, dus wellicht ook een cowbell.
Is overigens wel iets langzamer op myspace dan de master. Geen idee hoe dat kan, conversie ofzo. Maar wat vind je ervan Pieter? :P |
klinkt vet, nog best goede opnames ook voor een DIY gebeuren (y) ben benieuwd naar de rest, waar kan ik die demo ergens oppikken?
|
ik heb niet echt verstand van hardcore maar het mag nog wel wat sneller en idd opgefokter, meer cut the shit achtig (maar dan met wat annihilation time solo's ;) )
maar je stack klinkt bruut (y) |
Naja DIY haha. Gewoon studio hoor :) Wel in korte tijd. Demo is als t goed is voor 17 juni klaar.
Nieuwere songs zijn sneller en bevatten idd meer gepriegel op de 6snaar :) Demo is natuurlijk ook een stuk cleaner/anders dan dat we live klinken. |
Klinkt toch wel erg cool, ik dig die gare snelle-punk-achtige hardcore nog steeds het best. Zanger heeft btw een erg gave stem.
En betercore is gelijk een heel stuk sneller he Alleen jammer dat de atreyu invloed niet echt te horen is :( Maar cool, trek dit goed (y) |
Goed bezig, David.
|
Citaat:
|
Ik vind eerlijk gezegd de vocals juist wat storend?
Verder, zoals al gezegd is, iets sneller en opgefokter mag, maar verder dig ik het wel. Niet verkeerd :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben erg benieuwd naar de show in Arnhem samen!
|
Goed te doen. Rammelt allemaal lekker maar dat mag. Ben wel benieuwd naar die tape/cdr/dvd/7"/mp3's/videocd/dattape/video2000/dcc/minidisc/draaiorgel/of whatever het gaat worden ;)
|
Welke 7"?
STP: Idem! Moet een mooi dagje worden gok ik zo. |
Betamax natuurlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |