![]() |
[hosting] Multimedia host
Ik ben op zoek naar een gratis multimedia host.
Volgende eisen: -ftp acces -de mogelijkheid tot mp3 aanbieden -zoveel mogelijk webspace voor de duidelijkheid lycos voldoet hier niet aan.... |
hier doet geen een serv aan..
|
dit zul je niet gratis voor elkaar krijgen
en als het je wel ergens lukt wordt je binnen een week gekicked omdat je teveel traffic oplevert verder heb ik het vage voorvermoeden dat niet al die mp3's legaal zullen zijn verder is er heel vaak gebleken op dit forum dat je niet zomaar een goede gratis host kunt vinden misschien maak je kans als je goed zoekt dat een nieuw hosting bedrijfje nog geen filters (op grote bestanden en extensies heeft (was bijv, het geval bij brinkster en lycos) maar dan is de pret met een paar weken ook wel voorbij... dus dan blijf je elke week zoeken en uploaden |
Wanneer gaan mensen toch eens inzien dat niet de hele wereld gratis werkt... :rolleyes:
|
Als je een eigen webserver opzet, ben je van je probs af...
|
Citaat:
Is dus geen oplossing. Zoals henri al zegt; voor sommige dingen zul je gewoon moeten betalen. |
Ok,
Ik wil een ding duidelijk maken het is om zelfgemaakte muziek aan te bieden. Maar zolang ik nog geen geld verdien aan inkomsten zoals reclame wil ik geen/weinig geld uitgeven aan hosting. Is anders zippen een alternatief? |
En waarvan is die muziek gemaakt,
van andere MP3z zeker :D:D Kan 1 ding verzinnen, wachten tot endoria.net weer open gaat, en dan als reden geven zelfgemaakte MP3z hosten |
Magix Music Maker + keyboardje
Daarmee zijn ze gemaakt... Hoeveel krijg je dan bij endoria? |
Citaat:
|
Citaat:
maar als er een account vol met MP3z staan zonder dat dat bekend is dan willen ze denk ik wel weten hoe dat zit.. lijkt me logisch ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |