![]() |
Hoe vaak doe je het met je vriend(in)
Hoe vaak per week, maand doe je het met je vriend(in)? en Hoe lang heb je al iets met hem/haar? Hooe vaak zien jullie elkaar... doen jullie het elke keer als je elkaar ziet???
Just curious :) |
Oraal doen we het vrijwel elke dag, 'het' doen we zo'n 2 a 3 keer per week.
We zien elkaar ook elke dag en zijn 10 maanden samen. |
|
Uuhh.. elke keer als we elkaar zien. Zo'n uuhh 3 a 4 keer in de week denk ik. We zien elkaar niet elke dag..
verkering al wel zo'n 2 jaar.. |
Hoe vaak per week, maand doe je het met je vriend(in):
Whooo, geen idee, echt heel vaak :) Als de gelegenheid zich voordoet... Vaak dus Hoe lang heb je al iets met hem/haar Bijna 3 maand Hoe vaak zien jullie elkaar Paar keer per week Doen jullie het elke keer als je elkaar ziet Ja, tenzij het echt niet mogelijk is... |
Niet vaak genoeg maar de vaakntie komt eraan whahahaah joepie!!!
Doeg xxxxxx Rosie en Conkur |
Hoe vaak per week, maand doe je het met je vriend(in)?
Gemiddeld 2 keer per week. Soms een hele week niet, dan weer 3 keer per dag :o en Hoe lang heb je al iets met hem/haar? Bijna 16 maanden :) Hooe vaak zien jullie elkaar... doen jullie het elke keer als je elkaar ziet??? We zien elkaar niet elke dag, zo'n 4 á 5 keer per week, wordt wel minder in de vakantie helaas. Maar we doen het dus niet elke keer als we elkaar zien |
Hoe vaak per week, maand doe je het met je vriend(in)
ehm nooit Hoe lang heb je al iets met hem/haar 13 maanden :) Hoe vaak zien jullie elkaar eens in de maand Doen jullie het elke keer als je elkaar ziet nee |
Dat ligt eraan of ik zin heb. Schatting zo'n 2 keer per week of iets meer. Hoe lang heb je al iets met hem/haar? bijna 10 maanden Hoe vaak zien jullie elkaar... bijna elke dag doen jullie het elke keer als je elkaar ziet??? Neu et voila! *is weer actief aan het forummen* (forummen = werkwoord?????) |
Hoevaak umzzzz??? nou zo´n 0 keer ongeveer :p best veel he :D
|
we doen t wel ongeveer elke keer als we elkaar zien, das 1/2 keer per week, en 1 keertje daarvan bij een van ons thuis, int weekend, dus dan wel meerdere keren :) de andere keer zitten we in de bios of een pashokje ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. nooit
2. nooit 3. nooit 4. nooit eigenlijk best wel onnuttige reply maar had er zin in :D tjsa tegenwoordig moet je er uit zien als Brad Pitt ofzo om nog wat te kunnen krijgen..... |
[QUOTE]Thutshui schreef:
[B]Hoe vaak per week, maand doe je het met je vriend(in): uhm das super verschillend.. de ene week 4 x de andere week geen een x. maar meestal iets van 2/3x per week Hoe lang heb je al iets met hem/haar 9 maanden Hoe vaak zien jullie elkaar elke vrije minuut... elke dag dus Doen jullie het elke keer als je elkaar ziet neej joh... |
.
|
Citaat:
er zijn genoeg volwassenen die dat willen! |
Citaat:
|
Volledig mee eens Prophet..
1) Hangt af van de situatie. Als ik naar haar ga is dat wat moeilijk maar als zijn naar mijn huis komt toch wel iedere keer. Gemiddeld is dat dan 2 keer op een week ongeveer. Maar nu is het vakantie :D 2) 4 maand 3) We zitten in dezelfde klas... 4) zie 1 |
Citaat:
d8 jij dat volwassen elke kaar als ze elkaar zien een potje gaan neuken? Doe ns een beetje volwassen zeg komop |
Citaat:
als je een seksrelatie hebt is het meestal zo, dat als je elkaar ziet je dan met elkaar naar bed gaat... anders is het toch geen seksrelatie. En ik bedoelde met dat er genoeg volwassenen zijn die dat willen dat niet alleen "puberale mensen" dit willen. En jij vind dat puberaal, dat vind ik dus nergens op slaan. Als mensen als ze elkaar zien graag elke keer met elkaar naar bed willen gaan, waarom is dat dan puberaal? leg mij eens uit.... |
gemiddeld 2x per week( al moet ik toegeven dat ik soms wel vaker wil maar het niet kan of hij niet 'wil' meer dat ik niet echt heel erg laat merken dat ik wil...anders gaat ie weer denken dat ik zon geile bok ben :rolleyes: :) ).maar dat verschilt soms doen we het anderhalve week niet soms 3 x op een dag..we zien elkaar elke dag en hebben 16 maanden...
|
Citaat:
euhh per week .. ja ligt eraan .. soms 3 x soms 2 x en soms 0 x ....maar het zit daartussenin...ik zie hem ong 3 tot 6 dagen in de week en ben nu meer als 13 maanden met hem samen |
Citaat:
|
ik vind het echt dom dat elke keer als je elkaar ziet je ff gaat neuken er zijn toch ook nog andere dingen? Nou ik vind dit puberaal omdat pupers pas in aanraking zijn gekomen met seks en volwassenen het al langer kennen dus die weten en begrijpen dat er nog veel andere dingen te doen zijn als je elkaar weer een keer ziet. Als ik met mijn vriendin afspreek ga ik dr niet elke keer neuken daar heb ik niet eens zin in en zo vaak zie ik haar nou ook weer niet hoor. Dat was dus mijn uitleg
|
Citaat:
Maar je hebt het over volwassen zijn nou volgens mij ben je dat nog niet als je 16 bent. |
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk kan dat en daar spoort het bij een heleboel mensen aan die denken dat ze zich volwassen gedragen maar het niet zijn..... |
Citaat:
|
6x per week. (Nu lig ik er alleen ff uit :()
|
Citaat:
|
hell,
[B]Hoe vaak per week, maand doe je het met je vriend(in) zo'n uh... 4/5 keer per week ofzow Hoe lang heb je al iets met hem/haar bijna 4 maanden (of 5 ligt eraan hoe je et bekijkt..) Hoe vaak zien jullie elkaar elke dag (tot nu toe m et uh.... 10 uitzonderingen ofzo) Doen jullie het elke keer als je elkaar ziet nee |
gewoon 'iets' doen, doen we elke keer als we elkaar zien, en sex doen we ook elke keer als we elkaar zien :D en Hoe lang heb je al iets met hem/haar? bijna 7 maanden Hoe vaak zien jullie elkaar... wij zien elkaar normaal elke dag, maar tegenwoordig iets minder omdat hij het druk heeft, maar nu in de vakantie komt daar wel verandering in :D doen jullie het elke keer als je elkaar ziet??? ja bijna elke keer, tenzij het echt niet gaat ofzo, als we afspreken in de stad ofzo, gaan we niet effe lekker liggen neuken in één of ander donker steegje als je begrijpt wat ik bedoel ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |