![]() |
Jeugdsentiment
Waar krijgen jullie acuut jeugdsentiment van? Vertel jou verhaal bij de jeugdsentiment-term van de vorige forummer, en kom dan zelf weer met een nieuwe term. :D
"Huup-huup-huup-barbaa-truuc" |
Mijn eerste zwemdiploma^^
Want toen ik dat gehaald had mocht ik wel 2 afleveringen Barbapapa kijken :D Eeehm, Nouja, "Bert, Bert, ik kan niet slapen!" " *diepe zucht* Ooooohw wat is er nou toch Ernie?" :p |
Basisschool lamy vulpen <3
|
Citaat:
|
heb ik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huisje boompje beestje!!
|
Dat is oud, dat kan ik me nog maar vaag herinneren.
klimrek :o |
barba pappa, klokhuis, oude liedjes, boudewijn de groot, kindernet in het algemeen, budgy de helicopter, sybert, pieter post etcetc
|
Jullie begrijpen het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Teveel dingen om op te noemen
|
Citaat:
the a-team en night rider keek het wel meestal maar heb er geen speciale herinerringen aan het klokhuis |
Citaat:
teletubies |
* doet braaf mee *
Citaat:
Nee, Alfred Jodocus Kwak dan! (y) |
Citaat:
jaja die herman van veen, ik heb geen aflevering gemist flippos |
Citaat:
ik mik loreland :o |
zie spamtopic met bouli, pingu & seabert in de titel; de titel daarvoor, en die met samson in de titel :o
|
KvK 12
|
Citaat:
Buiten is het erger Wakker met een wijsje etc etc. en Youp van 't Hek natuurlijk. De Droomshow |
Nog 1 seconde, nu nog maar een paar en dan..... Ho stop ho. :)
Bassie & Adriaan. |
Citaat:
ik mik loreland :D |
Zegt me niks eigenlijk, alleen de naam wel eens gehoord destijds.
Dommel |
Oh, die dikke hond die lijkt op een ijsbeer :) Geweldig vond ik dat... Met die professor, semafoor ofzo... <3
cartoon network |
Citaat:
|
Citaat:
Boes boes. (ofzo) |
mijn eerste kennismaking met het werkwoord 'koeioneren'
teenage mutant hero turtles |
Mwaa, niet heel leuk, meer voor jongetjes.
Telekids |
telekids t t t t telekids yeah
met giegel en googel en de mega blubber power race en juffrouw dikbil later vervangen door harry de hengst fantastisch, dat was nog es tv. verder ovide ergens in de oceaan ligt een avonturenland, en daar stapt ovide bij met zijn vrienden door het zand, oh wat maken zij een pret want plezier daar gaat het om, ze lachen zich daar met z`n allen kroooooooom, kijk uit malloot, een kokosnoot wie laat ons lachen gieren de vrienden van ovide :cool: (y) en dan had je nog maple town, ah dat was zo schattig. |
telekids t t t t telekids yeah
met giegel en googel en de mega blubber power race en juffrouw dikbil later vervangen door harry de hengst fantastisch, dat was nog es tv. verder ovide ergens in de oceaan ligt een avonturenland, en daar stapt ovide bij met zijn vrienden door het zand, oh wat maken zij een pret want plezier daar gaat het om, ze lachen zich daar met z`n allen kroooooooom, kijk uit malloot, een kokosnoot wie laat ons lachen gieren de vrienden van ovide :cool: (y) |
Citaat:
Inspector Gadget |
Jaaaa dat was leuk! Met dat nichtje dat eigenlijk veel slimmer was want Inspector Gadget was heel verstrooid geloof ik. Met van die uitschuifbare armen enzo :D
Hmm het gaat eigenlijk alleen over tv-programma's, daarom: poëzie-albums (ik had er een van Samson & Gert :D) |
O ja, de power rangers, ik wilde altijd de roze zijn :bloos:
|
Citaat:
Ja dat, enne maple town ofzo en Ovide en nog een hele zooi dat soort dingen. |
Citaat:
echt handig. als hij in de file stond was het enige wat hij hoefde te zeggen: go go gedget uitschuifbare wielen, en reed hij zo over al het verkeer heen :cool: |
Ernstig dat er nog steeds zoveel posters zijn die niet doorhebben wat de bedoeling is in dit topic. :o
"Vertel jou verhaal bij de jeugdsentiment-term van de vorige forummer, en kom dan zelf weer met een nieuwe term." dus... edit: poezie-albums: ik had een hele mooie met vogels, maar ik heb hem ooit aan een vriendinnetje gegeven en nooit meer teruggekregen (en ook niet durven terugvragen). En hij stond al bijna vol. :( Theo & Thea . |
Citaat:
De smurfen! Ik kon toen dat hele liedje meezingen en ik was vooral trots dat ik dat gedeelte helemaal onthouden kon waarin al die namen voorbij kwamen :o :D Offtopic: Ik zou mijn poëzie-album alsnog terug vragen. Super cool om te hebben man! |
Citaat:
teenage mutant ninja turtles |
dat vond ik stom :o te groen :o
samuria piza cats (n) |
Ik mis Macgyver en Alf, komt helaas nooit meer op tv.
|
Ja en ik mocht nooit de power rangers kijken van mn moeder :(
Dus toen maar weer Dommel en Samson |
Ik moest ook aan barba bapa denken :(
Nah ik heb weinig wat ik zo echt als herinering kan oproepen, als er nog wat in me op komt meld ik me wel weer |
Mwoaaaa Gertje!
Edit: En behalve het bovenstaande ook nog vooral Telekids, Ovide en Dommel. :) Kan nog verder doorgaan met dingen opschrijven, maar dan wordt de reply te lang. :p |
"Ik moest kloppen want dn bel deed ut niet."
Hahahaha, ze maken gewoon nog steeds nieuwe afleveringen van Samso&Gert! Voor de volgende: De Snorkels |
Dan denk ik aan zaterdag en aan de welpen....
Jazz Jackrabbit. :cool: |
Oooh geweldig, dat computerspelletje met dat groene of roze konijn. Hahaha, en maar vechten met mn broertje om dat te mogen spelen op de DOS-computer! Hahaha!
Baby Born |
Oeh die had ik een! Er hangt me iets bij dat die toen 100 gulden kostten, en hij was eigenlijk te duur maar ik kreeg hem toch voor mijn verjaardag. Het was helemaal speciaal dat ie kon plassen poepen, met van die zakjes poeder wat dan het eten was :D En als je in de arm kneep kreeg ze echte tranen :D
Dinobabies *voor een hoog 'o ja!' gehalte: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet |
Yeaah :cool:
Ik keek vroeger in het weekend altijd van 7 tot 10 's ochtends kindernet. Wiki de Viking e.d. :') |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |