![]() |
trainen van navel tot knie?
http://www.drjamesreardon.com/images...fore_after.jpg
hey! ik vroeg me af hoe je het beste het gedeelte van je lichaam in het gele vlak 'strak' kunt krijgen :) het liefst met dingen die ik gwn thuis kan doen of dmv hardlopen ed. want naar de sportschool is geen optie voor mij :o alvast bedankt! groetjes, Tyrande :) |
Ik weet niet waar jouw navel zit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
taille tot knieen dan
|
Ja, navel, taille whatever :P
gwn dat stukje 'vet' op je buik, tm mn knien :) (het plaatje is maar zodat jullie enig id hebben wat ik bedoel, het is niet exact zoals daar ;) ) |
Citaat:
Waarom is de sportschool 'geen optie voor jou'? |
omdat dat hier 50 euri per maand kost, wat ik niet heb ;)
|
Je kan niet plaatselijk afvallen. De meeste vrouwen hebben een buikje.
|
Cardio, met name hardlopen.
Je beenspieren worden dan vooral getraind, waardoor de boel een stuk strakker lijkt te worden. Verder: squatten. Maar, let op: je kan er wel een dikke reet van krijgen. |
Citaat:
TS, je kunt niet plaatselijk afvallen nee. Ik denk dat je buikspieroefeningen kan doen voor meer stevigheid en iets van hardlopen. Er zijn ook wel sites met oefeningen voor je bovenbenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoorde ik daar vetverbranden? -> High Intensity Interval Training (HIIT). Google is je vriend ;). |
ik wil ook niet plaatselijk afvallen, alleen strakker worden op die plekken ;)
|
Goed op je voeding letten veel cardio ( hardlopen steppen enz) evt wat training met gewichten met name de delen die je strakker wil hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |