![]() |
processor goed of niet?
ik wil een sockter 775 met 3.0 gighets van intel alleen dan de dual core daaarvan is dat een snellle goeie processor?
mvg robert |
koop ipv een processor eerst maar eens een toetsenboard waar je normaal op kan typen.
|
Is dit een grap? Mij part worden topics op hardware en software vortaan alleen op aanvraag want ik weet niet wat dat is de laatste tijd.
|
Citaat:
Als het niveau voor jou te laag is, ga dan lekker rondhangen in GoT ofzo... Ik heb zelf geen verstand meer van Processors, maar volgens mij is hij wel te doen Als je zelf een computer wilt kopen/samenstellen Of je wilt weten wat redelijk is. Kijk hier eens: http://tweakers.net/reviews/624 |
Als je niet weet of hij 'goed' is, waarom wil je hem dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het topic is erg ongemotiveerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah eigenlijk niet, maar ze hebben nu ook eens andere niet ICT related sub forums :)
|
Citaat:
Op de ts kan ik niet echt reageren omdat hij gewoon te weinig info geeft, wat ga je er mee doen, wat wil je uitgeven, in combinatie met wat gebruik je het, en zo kan ik nog wel even door gaan. |
Citaat:
(die extra informatie zoals: ik wil er games meespelen zoals: .... Ik ga er alleen mee email.. of ik wil €500 euro uitgeven aan een goede computer enzovoorts :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een aarsch-topic. Gelukkig kan ik hier modereren!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |