![]() |
Pro Evolution Soccer 5
Pro Evolution Soccer vind ik echt te gek!!
Ik speel het al jaren op de ps2...Ik vind het ook veel beter dan de Fifa reeks! Speel nu dus deel 5, and i'm the Master :D Met Ajax ben ik onverslaanbaar :cool: Maar zijn er ook andere mensen die dit spelen? |
ja
|
Ik wil misschien ook nog een soccer game voor op de PS2, is 5 de nieuwste? (neem aan van wel) Zitten er ook landen bij zoals San Marino en Canada?
|
Citaat:
|
En, alsjeblieft, als je het al in het Engels wilt zeggen, noem het dan Football en geen soccer. Bah.
|
Citaat:
Zijn heel veel clubteams enzo! en zwakke landjes en clubs zijn er ook waartegen je kan oefenen ;) |
Offtopic: ik haat jouw avatar, Klitzy (N) :)
|
Die van jou dan...Ik vind hem wel grappig :p
Had vandaag vrij, en heb bijna de hele dag Pro Evo gespeeld (y) Ik speel dit al jaren met een vriend van mij, en hij kon vanmiddag maar niet winnen :) Maar zoals ik al eerder zei, met Ajax speel ik echt het beste...Babel is van favo speler, hij is echt gevaarlijk aan de linkerkant !! En die maat van mij maar met Milan, Chelsea en Barcelona spelen...maar winnen, ho maar, ghehe :D |
Ik ben ook onoverwinnelijk met NEC en Manchester United (Y)
|
Is dit zo'n verkapt 'Ik ben heel leet in PES5, aanbid mij!' topic?
Voorderest, Als je zo goed ben, schrijf je in voor wedstrijden, en ga de rankinglist in ofzo |
Stel je niet zo aan, ik vertel gewoon de waarheid ;)
En misschien ga ik dat ook wel doen, aan wedstrijden meedoen!! Doe jij dan ook mee? :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |