![]() |
inrichting via kringloopwinkel
ik heb sinds kort een kamer en moet deze natuurlijk nog gaan inrichten.
ik kreeg de tip om te gaan kijken bij een kringloopwinkel (in Amersfoort). Nu is mijn vraag; aan wat voor prjizen moet ik in een dergelijke winkel denken? (denk aan standaard bank / stoel, dat soort zaken)? Alvast bedankt... |
voor tien euro heb je een leren bank
je moet niet te kieskeurig zijn :) :) |
Citaat:
I <3 kringloop |
Inderdaad.
|
Wij hebben een bank van 60e, dacht ik.
|
Citaat:
|
Ik vind de meeste kringloopwinkels best duur, eigenlijk.
Je kan beter tegen zoveel mogelijk mensen zeggen dat je gaat verhuizen en dan kennen die mensen weer mensen die mensen kennen die dingen gratis hebben. Vet lelijk, uiteraard, maar lelijk is vet. |
kringloopwinkels zijn inderdaad best duur.
beter is wat epd zegt of soms heb je echt toffe dingen via marktplaats. een 2+3zits bankstel in redelijk goede staat voor 30€ bijv :p |
Een vriendin van mijn moeder is een amateur-huisinterieurstyliste en heeft minimaal 2 huismakeovers per jaar. Ik heb een prachtige bank van haar gekregen <3
|
in volksbuurten zie je vaak wel eens oude banken bij het vuil staan. Als het niet geregend heeft, neem je em mee en gooi je er een kleed over. Misschien vind je zelfs nog een lading heroine in de voering :D
|
ik heb mijn prachtige auping bed bij de kringloop gecheft, ook 30 euro
|
ik heb wel een slaapbankje dat je van mij mag kopen :), ik ben goedkoper en schoner dan een kringloopwinkel
want ik ga mijn kamer opzeggen in leeuwarden en weet niet waar ik met mijn troep heen moet :o als je belangstelling hebt dan hoor ik het wel via PM :) ontopic: ik heb een lampenkap gekocht bij de kringloop voor €2,50! verder vond ik de kastjes en banken best duur ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |