![]() |
[Poll] Verdonk & Hirsi Ali
Verdonk weg en Hirsi Ali weg.
Verdonk omdat ze verzuimt heeft sinds 2002 op te treden tegen Ayaan Hirsi Ali. Ayaan omdat ze gewoon volgens de wet weg moet net zoals al die andere mensen. |
Hirsi vertrekt al, ongeacht uitkomst van deze poll. ;)
|
Citaat:
die is al weg volgens mij :p |
Grote schoonmaak.. allebei weg, en er mogen nog wel meer mensen op de lijst.. ;)
|
Hirsi Ali moet weg, Verdonk mag blijven, ze volgt nu gewoon de regels, hoewel ze idd eerder had moeten ingrijpen.
|
Ik mis de optie "Ik hou ervan om te klikken" :mad: :o :evil:
|
Citaat:
|
Alleen Verdonk moet opkrassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanzelfsprekend moet Hirsi opkrassen. Gelijken monniken, gelijke kappen. Dus Verdonk deed haar werk en ik zie geen reden waarom ze nou weg zou moeten gaan. Wat betreft deze kwestie dan. Ik zie Verdonk ook liever weggaan vanwege het asociale beleid dat ze voert.
|
Waar is de optie "TS moet weg"? Hier is namelijk al een topic over, en roepen dat iemand weg moet brengt ons niet veel verder, dat is zoooo Van der Laan, daar kun je niet meer mee aankomen. :D
|
monniken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdonk mag blijven. Zij voert alleen de wet uit. Ayaan heeft gelogen. Klaar.
|
Verdonk moet weg, ik vind het onderhand wel duidelijk dat zij teveel blundert om een geloofwaardige minister te zijn. Hirsi Ali mag blijven, ik denk wel dat er bijzondere omstandigheden te vinden zijn - maar mits er in de toekomst voor iedereen naar bijzondere omstandigheden wordt gezocht.
|
Verdonk is de enige die juist niet geblundert heeft in mijn ogen.
De kamer heeft de grootste flater geslagen door te proberen Verdonk te dwingen de wetten te negeren. |
Heel Den haag weg !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De motie Van Beek voorzag in zowel een legaliseren van de vorige procedure als in een doordrukken van een vernieuwde procedure.
Omdat er geen waarburg is dat Hirsi Ali niet statenloos zal worden in de tussentijd mag haar het Nederlandersschap op basis van het VN verdrag uit 1961 niet worden ontnomen, dus op zich zijn al die uitkomsten lood om oud ijzer, het uiteindelijke resultaat is hetzelfde. |
Ze moeten allebei optiefen. Ayaan vanwege d'r eeuwige gezeik over moslims en Rita vanwege d'r kutbeleid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertel, waarom is dat niet zo volgens jou? |
Citaat:
Als tussenvorm vóór naturalisatie kan dit, maar als maatregel achteraf zou het niet kunnen vanwege dat VN verdrag tegen statenloosheid. (er is immers geen manier om zeker te weten dat de 'regering' van Somalië Verdonks standpunt zou delen) |
Citaat:
Maargoed. Ik ga douchen en even nuttig bezigzijn. Krijg gasten vanavond. (nouhja, 1tje) |
Citaat:
Dus om Hirsi Ali niet statenloos te laten worden zou eerst de regering daar geraadpleegd moeten worden of ze Verdonks standpunt delen dat er uberhaupt nooit sprake is geweest van Nederlanderschap. |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed. Douchen. |
Hirsi Ali moet sowieso oprotten en Verdonk mag van mij ook wel weg. Het liefst afstand nemen van haar functie, vanwege de blunders die ze gemaakt heeft. :nono:
|
Waarom zou Hirsi Ali eigenlijk alsnog haar Nederlandse paspoort moeten terugkrijgen. Ze vertrekt toch naar Amerika. Dan moeten we haar daar nog beschermen ook ... (n)
|
Ik hoop dat Verdonk dr poot stijf houdt en het voor de rechter laat komen. Ik vraag me vervolgens af of de rechter dit bijzondere omstandigheden noemt. Ik vind van niet. Het is een beetje hetzelfde als de illegale taxi chauffeur, hij werkt, doet goed werk ook nog eens, maar het blijft een illegaal.
|
Heeft weinig met politiek te maken, deze soapopera.
|
Het is het uitgesproken voorbeeld van vriendjes politiek. Hirsi Ali is een van ons dus gaan we dr vollop verdedigen ookal negeren we daarmee alle bestaande wetgevingen.
Schandalig van de politiek. Hulde voor Verdonk :) |
Eigenlijk had ze Ayaan Hirsi de Vries gezegd moeten hebben lol
|
Verdonk dacht niet aan aftreden
Uitgegeven: 17 mei 2006 17:13 Laatst gewijzigd: 17 mei 2006 17:22 DEN HAAG - Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) heeft tijdens het volgens haar "heftige en emotionele" spoeddebat over Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) niet overwogen om af te treden. "Je moet optreden, niet aftreden" , zei ze woensdag in de wandelgangen van het Kamergebouw. De VVD-bewindsvrouw noemde de hele kwestie rond het Nederlanderschap van haar partijgenote een "ongelofelijke gebeurtenis met veel emoties". Maar Verdonk staat nog altijd achter haar besluit. "Bij mij is er ook verdriet, maar ik voel me gesteund door de fractie", zei ze. Ook voelt de minister zich "natuurlijk ook" gesteund door minister Gerrit Zalm (Financiën), die zich dinsdag openlijk boos maakte over haar opstelling. Rutte VVD-kandidaat-lijsttrekker Mark Rutte vindt de dag dat VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali afgetreden is, een "zwarte dag voor de VVD". Hij zei dat woensdag voorafgaand aan een debat in de Tweede Kamer. Rutte wilde woensdag niet oordelen over het optreden van Verdonk. "Alles wat ik daar over zeg zou de kwestie rond Ayaan in de lijsttrekkersverkiezing trekken, en dat wil ik niet." Hij zei blij te zijn met de afloop van het debat. http://www.nu.nl/news/734574/52/Verd..._aftreden.html Dikgedrukte :D |
Citaat:
|
Heeft Maurice de Hond hier eigenlijk al een onderzoek naar gedaan??
|
Rutte durft gewoon geen standpunt in te nemen dus.
|
Verstandig van RUtte dat hij hier zich afzijdig houdt. Waarom zou hij zich moeten bemoeien met deze schjnvertoning?
|
Verdonk handhaaft gewoon de regels. Dan kan iedereen wel gaan zitten jammeren van, 'de regels zijn er om ons te dienen niet andersom', maar dat slaat nergens op natuurlijk. Eerst ga je regels maken, om vervolgens alles weer te gaan gedogen als het slecht uitkomt. Waarom zouden voor hirsi ali deze regels niet gelden en voor 'normale' mensen wel? Verdonk is minister en houdt zich aan de regels. Hirsi heeft gelogen en regels overtreden. Ik snap het hele probleem verder niet.. :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |