![]() |
N&A poll/ Doe eens democratisch en breng je stem uit
Dus? :cool:
edit: Firdaus wil graag afspreken in Amsterdam datum spreken we af als er animo voor is ze hoopt ook van ganser harte dat juno en T_id er aanwezig zijn. Dit is geen grap.Ik herhaal dit is geen grap ;) |
:D @ derde optie! Uiteraard ga ik daarvoor! :cool:
|
Ik kom niet zonder dat T_ID aanwezig is, als je dat maar weet! ;)
(ik laat het geheel afhangen van het tijdstip en de plaats waar het zal zijn, ben namelijk nogal druk de komende tijd) |
Vet! :cool:
En van mij mag Rotterdam ook. Eventueel Utrecht! Ik ben een veelstedenslut. ;) |
Citaat:
|
Rotterdam? Het is een meeting, geen stage in ontwikkelingslanden. :s
|
Zo, blijkt wel dat je niet verder komt dan een boerengehucht ergens in Drente of Limburg. :nono:
|
Hey er is niks mis met Rotterdam :cool: <3
|
Citaat:
Amsterdam is beter te bereizen vanaf hier denk ik, hoewel Utrecht ook kan. |
He he wat is er nou mis met Rotterdam? Ik vind Rdam veel beter dan Adam. Ik zou het niet kunnen uithouden daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, I dunno....al die Islamieten :eek:
|
Ik kom zowiezo, al is het alleen maar om Sje eens van dichtbij te bekijken.
Doe maar Utrecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@LN: Fuck you. :mad: Jij moet! |
Citaat:
|
Ja, en nu moet ik zeker RRROTKAT roepen! :cool:
|
Citaat:
Ik ben overigens wel voor Blaricum: ijs van De Hoop is een argument op zich. ;) |
Citaat:
ijs van de hoop is lekkah. Ik woonde daar schuin tegenover :D Heb ook nog wel en flinke tuin in de aanbieding daar. Eventueel met modderpit. |
Meetings zijn leuk, maar ik weet of ik wel kom. Ik kom al zo weinig op N&A.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
How about een debat op de heide?
Neem ik een schep mee om eventuele lastpakken te kunne begraven. |
Citaat:
|
Ik stem trouwens voor de volgende steden:
- Delft - Nijmegen - Utrecht - Rotterdam Utrecht lijkt me het handigst, dat is centraal. Nijmegen is minder handig, maar wel leuker :P |
De vorige meet was trouwens ook in Nijmegen en die was best leuk. Vraag maar aan jullie FB's.
|
Citaat:
|
Ik hoop dat het net zo gezellig word als de Stormfront-meeting
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stem trouwens wel voor een vrijdag ofzo, want dan is mijn OV ook geldig. Op andere weekdagen niet. Ja, op 24 of 25 mei, maar dat is een beetje kort dag :P 4 Of 5 juni kan ook, maar dan zullen de week-OV'ers zeker weer niét vrij kunnen reizen ...? |
Citaat:
|
|
Anders doen we Londen, mijn favoriete stad. Ik moet binnenkort toch nog een keer die kant op, want een vriend van me is erheen verhuisd :P
|
Hehe, ik neem wel een Jip en Janneke flesje mee voor de moslims onder ons. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, die bescherming van Wilders is écht grappig :D |
Wanneer houden we de meeting? In juli, als de meesten klaar zijn met hun examens en tentamens?
En wat voor dag? Donderdag, vrijdag (dan kan iedereen met een OV gratis reizen), zaterdag of zondag? Citaat:
|
Citaat:
Kijk, als het nou op donderdag in Rotterdam of Den Haag is, maakt het voor mij natuurlijk ook niet zo uit, maar om nou weer twee tientje te gaan uitgeven om weet ik veel waar te komen voor een meeting, daar houd ik niet zo van :) Citaat:
|
Ik stem voor Beilen. Zelfs per trein bereikbaar!
|
Trouwens OV-kaart is niet geldig tussen 16 Juli en 16 Augustus. :)
|
Citaat:
Mijn OV is in juli en augustus trouwens wel geldig :cool: |
weekend-ov is wel geldig in juli. Maar ik wil wel Utrecht (of Groningen, be welcome in Cuba aan 't Wad), liefst vr of za, voor 20 jul of na 3 aug.
|
Citaat:
"Het is nooit te vroeg, hou Scholieren-forummers uit de kroeg" |
ik wil misschien wel komen als t op een normale plek is en op een normale tijd
|
Citaat:
ik kom alleen als eelco komt :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |