![]() |
wat doe jij aan bij je diploma-uitreiking
Ik weet het niet en daarom vraag ik het jullie
Een net pak of gewoon je dagelijkse kleren? |
gewoon, beetje leuke kleren.
|
nog maar ff nieuwe kleren kopen dan :D
|
Dat duurt nog eeuwen man.... eerst wil ik weten of ik geslaagd ben voordat ik nieuwe kleren ga kopen
|
Ik ga in pak dnek ik
|
een rokje met mn bruine benen:cool:
|
Ehm eerst idd maar zien of ik slaag. misschien dat ik dan nog nieuwe kleren kan lospeuteren bij mijn moeder. Anders waarschijnlijk een witte rok, met een roze, of licht blauw shirt. :rolleyes:
|
Ik ga naar Laura Dolls of een andere 2de handswinkel om een supergave retrojurk uit te zoeken. En als dat niet lukt heb ik nog wel een zwart coctailjurkje hangen
|
Dagelijkse kleding, uiteraard. :confused:
|
ik heb laatst een mooi zomerjurkje gekocht, met galaschoenen staat het echt vet hip. Dus die doe ik aan:)
|
Ik heb een tijdje geleden een schattig jurkje gekocht die ik dan denk ik wel aan doe, maar hangt ook wel een beetje af van wat de rest gaat doen :)
|
Een beetje netjes, maar niet overdreven. Dus gewoon een mooie broek met een t-shirt.
|
Gewoon een normaal setje kleren. Niks bijzonders denk ik.
Tenzij mijn ouders een stel nieuwe kleren willen betalen :o |
Kleren die ik normaal ook draag.
|
Gewoon normale kleren of als mijn mama zo lief is dat we daarvoor iets leuks hebben gekocht, dan dat leuks. :p
|
sokken waarschijnlijk
|
Kilt?
|
Citaat:
Ik doe trouwens een jurkje aan denk ik, of een leuk rokje. |
Ik ga als ik geslaagd ben echt SHOPPEN totdat ik erbij neerval. Heb ik wel verdient denk ik dan . Dus dan word het iets van die aankopen :D
|
Uhm.......nog niet mee bezig gehouden eerlijk gezegd :)
|
my PIMP outfit 50 live
|
gewoon niks vrrieeenndd
|
Mja onze diploma uitreiking is voor het gala dus wij gaan allemaal in gala
|
Strak in het pak.
|
normale kleren denk ik
ik zie wel |
Ik heb eerst een radio-optreden :o Dus ik kan wss niet bij het gemeenschappelijk aula deel zijn. Helaasch. Maar ja, wat ik aantrek, ehm, gewone kleren denk ik? Gewoon een beetje netjes :)
|
haha.,... ik denk gewone kleren...
Daar zien ze je tenslotte altijd in he... Ik denk dat ze raar zullen op kijken als je ineens in een sjieke gala jurk op komt dagen.... Neej,, voor mij gewoon spijkerbroek,,, Truitje erop,,, All stars aan en hupla,,, klaar:P |
Mijn nieuwe, witte rok :)
|
Pfft, daar heb ik echt nog niet over na gedacht hoor... :P
Maar ik denk dat het gewoon m'n gewone kleren worden (maar dan wel een beetje nette) |
Citaat:
|
Een shirt met erop:
No school No job No problem of: I like skool espesially wen its klosed |
"chaos panic disorder my work is done here" zou ook wel toepasselijk zijn maar erg puberaal though
|
je bent ook een puber (ja ik ook).
Hmm een strakke tekst verzinnen kan ook ja...ff denken;) |
Bij ons is iedereen echt op chique, jongens in pak, meisjes vaak mantelpak of chique jurk.
Dat vind ik een beetje overdreven; doe waarschijnlijk een goren satijn-achtig rokje aan, nog een mooi bloesje erop kopen, hakjes erbij. |
Roze pimpsuit, no problemo.
|
zelfde als wat ik ga dragen bij het gala de avond tevoren. dat is een beetje de bedoeling bij ons op school.
|
Bij ons droeg iedereen gewoon normale kleren, natuurlijk wel iets moois uitgezocht, maar t was gewoon broek en polo, klaar.
|
Iedereen komt netjes .. ik heb een witte linnen broek en een wit korset
|
Ik had een zwarte ragbroek en een Iron Maiden shirt aan en ik was best wel een beetje dronken. En toen ging mijn mentor me ook nog eens keihard in de zeik zetten :o
|
Niet echt iets bijzonders.
|
Boeit me helemaal niks eigenlijk.
Gewoon wat ikop dat moment aan heb denk ik. Tenzij iemand een andere leuke suggestie heeft :cool: |
Óf mijn paashaaspak.
|
Gewoon iets normaals, ik hou niet van kleding die te netjes is, past niet bij me en zit niet lekker en blugh :p Zal ook niemand leuk vinden om mij in een galajurk te zien, dus ik doe gewoon iets simpels/cools aan.
(Kan me niet herinneren dat er andere jaren mensen in pak waren?) |
Ik weet het nog niet, ik heb ook eigenlijk geen flauw idee wat bij ons de bedoeling is :confused:
|
Een boxer, een paar sokken, een spijkerbroek, en een trui/overhemd/shirt.
edit: waarschijnlijk ook nog schoenen;0 |
Citaat:
|
Dat mensen daar nu al aan kunnen denken:s. Ik moet eerst maar eens slagen.
|
Citaat:
Ik weet niet, gewoon fijne kleren. |
eh zwart :p voor bij dat rare zwarte hoedje wat we krijgen :p ik heb nog een dure corset liggen die ik maar 1 keer heb aan gedaan dus ik doe die aan; of ik koop een nieuwe jurk ;p ach er komt toch niemand kijken.
|
Damn... i will be the man in his black jacket
of wordt het toch een zwart pak? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |