![]() |
Hoe serieus neem jij het forum?
Heb jij een hoog #care-gehalte of open je topics waarin je solliciteert naar het FB-schap van DK. Ik ben benieuwd! ;)
|
Mocht iemand ooit mijn account hacken maak ik mezelf van kant.
|
Ik ook. In een wereld zonder Mea Culpa kan ik niet leven.
|
Serieuzer dan dit topic ;)
antw: geen idee :o |
Zeer serieus. Als ik het FB-schap binnenhaal, zet ik dat zeker op mijn CV. (y)
|
tot de dood ons scheidt.
|
Citaat:
|
Over het algemeen neem ik onzin en lifestile wat minder serieus dan psychologie enzo. Maar ik ben niet van plan een nieuwe religie op basis van de forum-geboden op te zetten.
|
Ik vind het gewoon leuk hier, fb van DK hoef ik niet te worden, alsjeblieft zeg :P
|
Heel erg.
|
Bloedserieus en:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik citeer nare man maar even:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo serieus als dat ik Bob de Beer serieus neem. ;)
|
kankerrrronserieus
gh s g fdh sfd hm gtd jm fh t ykgf gg v |
serieus is een groot woord...
|
Het kan me eerlijk gezegd enorm aan m'n reet roesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan op welke deelfora ik zit.
|
Nou...
Tis toch wel een forum waar wel interessante discussies zijn af en toe... dus ja ik neem het forum wel serieus... Of je sommige gerbruikers serieus moet nemen is een tweede :evil: |
Citaat:
|
ik neem alles serieus, behalve Onzin
|
vrij serieus
Citaat:
|
Ik neem mezelf niet eens serieus.
|
Ik solliciteer niet naar het FB-schap.
|
|
Enkele deelfora serieuzer dan andere.
|
nah... ik neem het niet serieus, maar vind het wel leuk om te komen.
|
Ik neem topics over emoticons wel erg serieus.
|
op onzin en dk neem ik het meeste niet al te serieus, hoewel ik me wel ooit aangesproken kan voelen.
Rare topics open ik volgens mij niet zoveel, als iemand mij als fb moet hebben komen ze me maar halen en een care gehalte valt opzich ook wel redelijk mee, af en toe m'n buien maar ach :o |
Ik neem het allemaal niet zo serieus. Ik post toch alleen maar onzin.
|
Citaat:
dat is sarcastisch omdat ik neerkijk op het forum dit is duidelijk een verkapt: "ik-mag-eigenlijk-geen-onzin-topics-meer-openen-maar-doe-het-toch-topic" |
Citaat:
Ot: Ik vind het leuk om te forummen, maar ik neem het niet echt heel serieus verder. |
Niet.
|
Af en toe.
|
Ik ben überhaupt serieus.
|
Soms kan ik ironie of sarcase maar moeilijk onderscheiden van gemeende opmerkingen, op het forum. Zo serieus neem ik het. ;)
|
Citaat:
En trouwens.. Het is niet aan de rest van mijn posts te merken dat ik op een sarcastische wijze neerkijk op het forum? Ik heb dit forum nooit opgehemeld ofzo. |
Ligt van topic tot topic en van forumonderdeel (als je het over dit forum hebt)
|
Citaat:
|
Een serieuze afleiding:P
|
niet
|
Citaat:
Laat ik het zo zeggen. Het niveau van de topics en het meeste van de humor hier is zo laag dat alleen mensen met een lichte verstandelijke handicap dat kunnen waarderen. Ik link dat dus aan de forumbazen omdat die in mijn ogen het beleid hier deels bepalen door enerzijds de kuttopics weg te halen (wat ze dus niet doen). En anderzijds topics open te laten die misschien niet bol staan van de discussiewaarde maar die wel leuk zijn om te lezen (wat ze dus niet doen). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
nee die dingen gaan specifiek over de Kantine.. andere deelonderwerpen zoals N&A en L&G spreken me wel aan. Die 3 minuten "Kantine" die ik hier ook dagelijks rondbreng laat ik mij verder niet beïnvloeden. Ik kijk het meer om te constateren wat het toch een uiterst trieste bedoeling is hier.
En dat ik af en toe klaag zoals bijvoorbeeld in BZ is omdat ik op meerdere fora kom en wéét hoe leuk een sectie als dit kan zijn. |
ik vind het serieus leuk, om mensen die zichzelf in alle omstandigheden , en dus ook hier, te serieus nemen, even goed op de korrel te nemen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |