![]() |
Onderschatte acteurs/actrices
Wie is volgens jullie een (zwaar) onderschatte acteur?
Voor mij is dat bijvoorbeeld Daniel Day-Lewis. Zo vind ik de film Gangs Of New York vreselijk, maar zijn acteerwerk is fantastisch. |
keira knightley.
haha :( |
Leonardo DiCaprio: Hij wordt gezien als een vervlogen tieneridool maar ik vind persoonlijk dat hij echt wel kan acteren (y) (What's Eating Gilbert Grape, Romeo and Juliet, Man in the Iron Mask (y)(y) en The Beach (y))
|
sean bean (y)
|
DiCaprio is in What's eating Gilbert Grape? heel sterk.
Philip Seymour Hoffman verdiende al veel eerder een 'doorbraak'. Jane Fonda. Bruce Campbell. |
Citaat:
OT: Marlon Wayans vond ik in Requiem f/a/ Dream goed; daarin liet hij zien dat hij wél kan acteren en niet alleen maar 'grappige' rollen. |
Philip seymour hoffman, had veel eerder ze grote doorbraak moeten krijgen. in 25th hour was die echt super :)
|
Tom Green is een groter talent dan vaak gedacht wordt.
|
Citaat:
Zijn rol in The Machinist is geweldig. En naast het acteerspel vind ik zijn toewijding ook wel een paar veren waard, aangezien hij echt ziekelijk veel is afgevallen voor die rol. Lijkt me vrij ongezond. |
ja maar hij wordt toch niet onderschat? christian bale is toch een vrij gewaardeerde acteur dacht ik
|
Citaat:
|
Virginia Madsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ashton Kutcher staat toch bekend als overschat? Ik vind van niet, hij was heel goed in The Butterfly Effect.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Evan rachel wood.
wordt erg onderschat om ze een tienersterretje is. Maar het is wel het enige tienersterretje wat goede film maakt. Vooral de laatste, down in the valley waar ze samen met edward norton speelt. |
The Rock.
|
Citaat:
|
Michael Rooker, Bob Hoskins, Christopher Eccleston
|
Citaat:
|
Kyle Chandler uit o.a. early edition
|
Citaat:
|
Julia Stiles mag wel op een groter voetstuk staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oliver Platt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |