![]() |
verzorgingsstaat
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet een profielwerkstuk maken over de verzorgingsstaat wie heeft info voor mij of weet waar ik dat kan vinden?????? alvast bedankt xxxxxxxxxxxxxxxx |
uhm bij een profielwerkstuk is het wel de bedoeling dat je je info zelf zoekt, je moet toch ergens je 80 uren aan volmaken?
bijvoorbeeld: encyclopedie geschiedenisboeken internet (zoekmachines) bibliotheek evt schoolmediatheek |
Of je belt met de sociale dienst voor een interview. Eehm. Dat soort dingen. (Ik weet dus écht heel weinig van de profielwerkstukken van jullie... Ik heb in N&T gezeten en wij moesten een presentatie doen... wat moeten jullie doen?)
|
he bedankt jullie hebben me weer goede tips gegeven kan ik weer ff vooruit. en ja je moet inderdaad 80 uur volmaken maar ik heb er al 3 dus het schiet lekker op bedankt he enne meer suggesties zijn nog steeds welkom
|
Met dit onderwerp zou ik beginnen met de geschiedenis van de verzorgingstaat (beweegredenen etc.), vervolgens de huidige stand van zaken (hoe is het nu en hoe bevalt dat) en tot slot wat men in de toekomst met de verzorgsstaat aan wil (ingaan op financiële problemen).
Dit onderwerp komt vaak in de media aan bod, dus veel kranten lezen en journaal kijken is handig. Het is een beetje een maatschappelijke zaak en je moet dus proberen zoveel mogelijk meningen te belichten. Zo kun je er een goed profielwerkstuk van maken binnen de vakken economie, maatschappijleer en geschiedenis. (Wanneer je nog meer tips wil kun je me mailen.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |