![]() |
Excel beveiligd document
Ik zoek een programma waarmee je een (passwoord) beveiligd excel document kunt unlocken waardoor je de formules van een cel kunt bekijken.
|
:nono:
|
Alle jong :D tis omdak mijn eigen passwoord vergeten ben voor mijn eindwerk. ECHT :S.
|
Dan zou je er met een beetje ge-google wel uit moeten komen.
http://www.google.nl/search?q=unlock+excel+password Weet je nog wat voor een encryptie je hebt gebruikt? |
wat je kan proberen, is de hele sheet te copieren (nieuwe sheet aanmaken, bij de oude sheet alles selecteren (CTRL+A) en copieren (CTRL+C) en in je nieuwe sheet pasten (CTRL+V), dan neemt hij alle formules over zonder de pwd beveiliging)
|
meen je dit nu echt?
|
Citaat:
|
Lijkt me sterk; password edit velden accepteren ook geen control x/c (cut/copy). Zou wel erg makkelijk te omzeilen beveiliging zijn dan.
|
Toppunt is, ik poste dit op pc in school. Maar eens thuisgekomen download ik mijn file weer van mijn site en bam :D beveiliging staat wel op ofzo maar ik kan plotseling alle formules zien: andere excel versie bij mij thuis. en PW op school er opgeplaatst.
|
Citaat:
dat excel's 'beveiliging' bagger is, wist ik allang, zoals het bericht hierboven, de beveiliging is gewoon een bytje extra in 't bestand, je kan 't gewoon negeren als programma en voor zover ik weet is 't ook geen echte beveiliging, maar meer een methode van 'niet perongeluk formules' wissen, waarom d'r dan een PWD gevraagd word is mij ook 'n raadsel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |