![]() |
Rekenmachinecontrole
Hi,
In ons 'informatiefoldertje' van school, staat dat je rekenmachine gecontroleerd wordt. Nou heb ik wel de goede rekenmachine enzo, maar ik was wel van plan een paar 'formules' voor wiskunde erin te zetten. Ik heb geloof ik in de examenkrant gelezen dat dat wel mocht, maar ik twijfel. Weten jullie hier meer van; mag het of niet? Danku :) |
Citaat:
daar bedoelen ze mee dat de buitenkant enzo gecontroleerd wordt op bijv. blaadjes met tekst.. in de GR zetten mag gewoon |
Is dat overigens ook zo met economie..?
Hoor dat daar ook veel mensen programma's in maken.. |
je mag er alles inzetten want ze mogen het niet verwijderen
|
ah, handig :)
Bedankt!! |
je mag je GR gewoon gebruiken en dus ook alle functies die erop zitten...
|
dat lijkt met errug vreemd..
maargoed. |
Ze mogen niks wissen of problemen maken van wat je in je rekenmachine hebt staan, zolang jij een goedgekeurd type/merk rekenmachine hebt mag er in staan wat je wilt
|
Officieel mag je geen theorie programmeren, maar wel formules. Maar ik heb gewoon alles geprogrammeerd (wel nog onder de naam 'jake' zodat dat een extra beveiliging was als ze zouden controleren :D) en in de drie jaar dat ik een gr heb, inclusief vorig jaar het eindexamen havo, heeft nog nooit iemand mn gr gecontroleerd.
|
wtf?
onze eco leraar helpt ons zelfs dmv het beschikbaar stellen van zijn linkkabel :P . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |