![]() |
Welk aquarium moet ik kiezen?
Hoi,
Voor een paar guppy`s wil ik een aquarium kopen, een niet al te grote, maar watvoor zouden jullie kopen, ik heb twee keuzes? Ik weetniet of jullie er wat vanaf weten het gaatn ietom de prijs maar gewoon de stevigheid van de bak, merk, en accesoires.. http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/i...foto754278.jpg Beschrijving Juwel compleet te koop incl. filter en pomp afm. 50 cm. lang 30 cm. diep 35 cm. hoog. Andere bak Zie link voor meer informatie http://koopjes.marktplaats.nl/dieren...ml?img=1#photo |
Ik zal geen duur jewel aquarium kopen voor simpele guppys. Je hebt alleen een zuurstof pompje en verwarmingselement nodig, een filter is niet noodzakelijk want guppys vervuilen nauwelijks.
|
alle vissen verdienen het beste en jewel is écht niet het duurste aquarium.....
Zo groot kopen als je budget is vind ik. |
De prijs maakt iig niet uit zekosten allebei evenduur..In de een kan bijna 50 liter en in de ander 21
|
Citaat:
|
Het is net wat ze zelf wilt en mooi vindt. Meestal verschillen de kappen van de aquaria, kliksysteem om hem open te maken, of juist niet. Daarnaast is een aquarium met sierlijsten erg mooi. Van die zwarte randen om de zijkant.
Het is dus net wat je wilt en kúnt betalen. Guppen zijn vaak al blij in een aquarium zonder verwarming, maar dan zijn de kleuren minder mooi. |
Guppies zijn niet veeleisend. Ze kunnen overleven zonder verwarmingselement, maar beter is toch om er wel 1 in te gooien. Veel ruimte vragen ze ook niet, filter, mwa, als je een vrij grote bak hebt zijn dat een beetje doelloze kosten. Ik zou zeggen hou het simpel. Gewoon een bak, zuurstofpomp, verwarmingselement, en verder niet te moeilijke dingen erbij gaan bedenken.
|
Citaat:
En jewel is toch wel 1 van de goedkopere merken ja (heb zelf bioplast gehad) Oja, en gewoon een klein Jäger verwarmingselement van eheim ofzo is ook niet heel erg duur, maar is wel beter! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |