![]() |
4 in je profieldeel
Ik had net een discussie met een vriendin. Volgens mij ben je gewoon geslaagd als je 1 4 in je profieldeel hebt en voor de rest 6'en. Zij dacht je alleen een 5 in je profieldeel mag hebben. Nu begin ik zelf ook een beetje te twijfelen. Is er iemand die het zeker weet?
|
volgens mij mag je maar 1 tekort in je profieldeel hebben
|
Volgens mij mag je een 4 in je profieldeel hebben, een 5 in je gemeenschappelijk(of andersom natuurlijk) dan wel vrije deel en de rest zessen.
|
Citaat:
|
Een 4 in je profieldeel mag, volgens mij mag je er zelfs nog een 5 bij hebben (buiten je profieldeel) maar dat laatste weet ik dan weer niet zeker. :o
|
Citaat:
|
Je mag gewoon in totaal één 4 en één 5 hebben. Maximaal 1 daarvan mag in je profieldeel zitten :)
|
je mag een 4 en een 5, maar als de 4 in het profiel zit, moet de 5 erbuiten zijn en andersom. Dit is het en dat weet ik 100% zeker..
|
Citaat:
geen 4 in je profiel deel maar op zn laagste een 5, en de 4 mag daarbuiten zitten. |
je mag 4 en 5, maakt niet uit welke waar zit. iig 1 binnen en 1 buiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is eigenlijk best soepel als je t zo bekijkt :| . Maar ligt er natuurlijk aan hoeveel vakken je ook hebt.
|
je mag toch ook twee 5'en in je profieldeel? ipv een 4
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo soepel is het niet. Zakken kunnen met 2 vijven en verder allemaal 8en vind ik slecht. |
hier:
Je bent geslaagd als: • al je eindcijfers 6 of hoger zijn; • je één 5 of één 4 hebt en al je andere eindcijfers 6 of hoger zijn; • je twee 5-en of één 5 en één 4 hebt en maximaal één van die onvoldoendes in je profieldeel zit én al de andere eindcijfers 6 of hoger zijn én • je profielwerkstuk en de vakken ckv 1 en lichamelijke opvoeding 1 'voldoende' of 'goed' zijn. bron:http://examen.kennisnet.nl/vwo/slaagzakregeling |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |