![]() |
Songfestival!
Kijk je stiekem of schaam je je nergens voor!
Wat vind je van de Nederlandse inzending, en vind je het jammer dat Nederland niet doorgaat naar de finale? Aangezien het zeer kutte optreden wat nu bezig is.:) Welke acts vind je leuk en hoop je dat winnen, en hoe past dit in jouw lifestyle? -- Ik vind t songfestival stom, maar ik kijk toch, en erger mij dood.:( Ik weet nog niet wie ik wil dat wint, maar ik vind de Finse metalband toch wel gaaf.:o Maar ook wel eng door die pakken. Dit past in mijn lifestyle omdat ik een stoere alto ben. :) |
Wij kijken!
|
Ik kan het niet waarderen.
|
Ik kijk het vanwege de jurken omdat mijn vriendin Mode doet.
Litouwen vdo. |
Lordi had wel een harder nummer mogen spelen.
|
Nederland vind ik stom, met die domme bosnimfjes outfits en dan dat mokkel van 40 bij die 2 jonge meisjes...
Maar die finnen waren gaaf met hun Gwar outfits en Lithouwen was ook wel humor. 'we are the winners, of eurovision!" |
Citaat:
|
Waar ik nog het meeste tegen op zie is het feit dat het songfestival morgen het onderwerp van de dag is.
|
Ja, maandag weer ouderwets het we-hebben-te-weinig-buurlanden verhaal. (y)
|
Finland moet winnen (y)
|
Citaat:
|
Yes, geen Treble-snolletjes.
|
nederland oh nederland
en dan niog iets |
Ik ben al jaaaaaren een groot songfestival-fan :) !!
|
...
|
hehehehe bij elk andere user zou je denken dat het sarcasme was, bij jou dus niet.
|
Citaat:
|
Ik heb het dan te druk met plastic zakjes natellen. Jammer!
|
Jeetje, Nederland alweer niet in de finale. Troost mij. :(
|
volgend jaar sturen we blote vrouwen, dan komen we zeker door.
|
Citaat:
:( :confused: |
ik kijk nooit, maar heb gister wel treble voor goud of iets dergelijks gezien. :confused:
|
\m/ lordi \m/
|
LORDI ftw natuurlijk
|
Haha, Litouwe was gaaf. <3 En voor de rest heb ik niks gezien want het songfestival is een sukkel.
|
welke landen gingen door?
|
Ik kijk het songfestival altijd, en ik schaam me er niet voor. Vermaak omdat het zo niks is. Boeiend dat NL niet door is.. Ik zit hier met Finnen, Zweden en Duitsers. En dan vooral Lordi eh.. Iedere keer in de sportschool werk in mijn biceps op hardrock hallelujaaah.
We maken er een feestje van. De gehele klas, groot scherm en een dresscode. |
Citaat:
En ik vond het eigenlijk wel bijzonder vermakelijk dat Kate ryan niet door is :o |
Ik vind er geen fuck aan
|
We keken het vroeger ieder jaar met heel het gezin, hoe burgelijk. Verder volgden we het altijd op de bbc omdat Nederlandse commentaarnichten altijd monologen voerden (n) Ik volg het nu nooit meer maar toevallig heb ik wel de Franse inzending op mijn computer staan en dat vind ik wel een mooi nummer. :o
|
Ik wist eigenlijk niet dat het gisteren was. Heb het dus niet gezien en dat kan me ook niet zoveel boeien. Maar ik weet zeker dat mijn mama wel aan de buis vastgeplakt zat <3
|
finland is helemaal niet tof, dat zijn stelletje rare mafketels waar geen muziek uitkomt en ze zien er niet uit..als het criterium 'wie het gekste doet' geldt, dan moeten ze winnen..maar het is een SONGfestival, geen carnaval of iets!!!waar blijven de songs????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verschrikkelijk
|
Citaat:
|
Ik heb de dubbelcd.
|
ik las vanmorgen pas dat het gister is geweest dus eh neen, ik interesseer me er niet voor
|
Citaat:
|
Ik ga zeker kijken onder het genot van verdovende middelen (y)
heerlijk kitsch :cool: |
mn m00der keek het gister, dus besloot ik maar mee te kijken, wat een slechte kleren muziek, echt (n) ik geloof niet dat er veel muziek liefhebbers naar kijken, en anders zullen ze met z'n allen massaal niet mee stemmen. Ik vond die laatste chick wel gaaf, in het midden van het nummer belde ze god op om te vertellen dat ze de favoriete persoon van onze lieve Heer is. Geniaal! En ze was nog te doen ook, helaas ging ze niet door (N)
|
Citaat:
|
ik heb gestemd op LITOUWEN omdat de belgen daar zo'n leuk grapje over hadden en omdat het moest van hun liedje!!!!!!!
|
Citaat:
|
Lordi en Litouwen. (y)
Verder een hoop crap en een paar dingen die nog wel redelijk waren. Drie ofzo, ik weet niet meer welke. |
Citaat:
litouwen voor de win |
Niemand voor Bosnië-Herzegovina??
Hari Mata Hari - Lejla is erg mooi!! |
muppet metal vdo.
|
Citaat:
naar de songfestival norm dan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |