![]() |
Knip jij je nagels altijd in 1 keer of laat je sommige wel eens staan?
Ik heb dat heel soms, mijn wijsvingernagels groeien minder snel, maar meestal knip ik ze toch in 1 keer ;)
|
Ik knip ze nooit. Ik bijt ze eraf. Behalve mijn teennagels, die krab ik er meestal af, maar soms knip ik ze ook.
|
Citaat:
mijn vingernagels overleven het meestal niet eens tot dusdanige lengte dat ze geknipt moeten worden. |
ik weet t niet :s :D
|
als ik ze knip, dan gewoon allemaal
|
ik knip mijn teennagels, bijt mijn vingernagels
|
Ik vijl mijn vingernagels, dat vind ik fijner. :) Dat gebeurt willekeurig. Als één nagel scheurt vijl ik die meteen en de rest later.
M'n teennagels knip ik allemaal in één keer, als ik denk dat het nodig is. |
ik knip mijn vingernagels allemaal tegelijk wanneer ik dat nodig vind, hetzelfde gaat op voor mijn teennagels
|
vingernagels knip ik zelden, of alleen als er een af breekt ofzo. Meestal vijl ik ze gewoon.
Teennagels knip ik in een keer of ik scheur, wat niet goed is overigens :s |
Teennagels knip ik in 1x. Bij mijn vingernagels wil ik soms nog wel eens 1 nagel wel knippen en de andere niet.
|
In 1 keer.
|
Citaat:
|
ik begin links en die doe ik wel en dan sla ik er een over en dan doe ik de volgende weer :).
en dan ga ik terug en dan doe ik de rest ;) (y) |
Citaat:
|
Alles in één keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap eigenlijk niet hoe je je nagels alleen maar kunt vijlen, dat is toch hartstikke veel werk? Of doe je dat dan elke dag?
Ik knip mijn vingernagels gewoon elke week, behalve mijn duimnagels, die scheur ik:bloos: |
Ik knip niet, ik vijl. :) En dan allemaal tegelijk ja.
|
Alle nagels in 1 keer. :)
Hm, nou je het zegt, moet ze weer eens bijknippen. |
Ik bijt altijd mijn nagels af :o
|
Ik bijt ze meestal af :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn nagels van mijn hand knip ik regelmatig en dan allemaal te gelijk. Bij mijn studie mag ik geen lange nagels hebben dus ik moet wel.
Mijn teennagels knip ik minder vaak, alleen als het nodig is en dan alleen diegene die lang zijn. Niet allemaal. |
Ik knip alles. Eraf behalve me wijsvinger want die slijten snel. En zijn altijd kort.
|
Ik vind dit een vies topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vijl ze meestal, als er eentje scheurt ofzo, vijl ik ze allemaal bij.
Teennagels knip ik af en toe, maar de grote teen vaker dan de kleintjes. |
wat een kuttopic, ik knip en vijl alles
|
M'n teennagels doe ik in een keer, en de nagels van mijn handen knip ik eerst en daarna vijl ik ze.
|
Alles achter elkaar.. meestal vrijdagmiddag op de zaak, daar hebben ze prachtige tangetjes voor nagels (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |