![]() |
Slikken is gezond
|
Kan je het niet even overtikken ofzo? Krijg echt koppijn als ik dat ga proberen te lezen... :s
|
Ik ook. ;) :p
|
*Drukt rechtsonderin op de zoomknop*
IE7 blijft maaster :cool: |
och, het gaat eigenlijk toch ook alleen om de titel;)
|
Die is oud, las ik enkele jaren geleden ook al.
|
dat wist ik al, daarom doe ik t ook :D ;)
|
Hoezo, goed nieuws voor mannen? Maakt het echt uit voor jouw orgasme of een vrouw slikt of het erna weer uitspuugt?
Bovendien willen sommige vrouwen ook helemaal niet zwanger raken, dus een beetje een bullshit artikel. |
Wat ik dan weer gehoord heb is dat vrouwen juist makkelijker zwanger worden van 'vreemd' sperma omdat het lichaam al zo gewend is aan het bekende. Ofzoiets...
|
Citaat:
Het gaat er overigens om dat het immuunsysteem de zaadcellen niet als indringers beschouwt. Als je sperma doorslikt is het al heel gauw afgebroken in je maag, dan heeft je immuunsysteem nog niet echt een kans gekregen om er aan te wennen. Je kunt 't dus beter in je vagina krijgen, daar loopt het ook wel uit, maar dan blijven er nog wat restjes achter. edit: nouja tijdens het pijpen heb je ook wel voorvocht met zaadcellen in je mond zitten, dus dat helpt ook. Alleen slikken is dus niet zo nuttig om makkelijker zwanger te raken. Dit is trouwens al minstens 3 jaar bekend :) |
maar ik wil helemaal niet zwanger worden...
|
Oh, dus dáárom zijn veel 14-jarige meisjes bang dat ze zwanger zijn als ze een jongen gepijpt hebben :p
Maar van wanneer is dat artikel eigenlijk? |
Er zijn wel meer dingen gezond die we laten!
|
Nou, dat is echt een reden om het te gaan doen (y)
|
Dat was me al bekend.
|
Oud nieuws :o
|
en ja, natuurlijk moet je het gelijk uitmaken als ze na het lezen van dit artikel nog niet wil slikken! :rolleyes:
grow up! |
ben ik toch nog gezond bezig ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
no shit
maar ik wil geen kindjes :( |
sja.. niet echt een geruststelling dus :p
|
Laat de mannen ook meegenieten door wat in een bakje op te vangen.
|
Hardlopen is ook gezond.
|
ik hou meer van sm :evil:
|
Citaat:
|
hahaha, stelletje viespeuken:P:P:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |