![]() |
Shadows Fall - Fallout from the War
http://img.photobucket.com/albums/v1...eder/45385.jpg
1. In Effigy 2. Will to Rebuild 3. Haunting Me Endlessly 4. Seize the Calm 5. Carpal Tunnel 6. Going, Going, Gone 7. This Is My Own 8. Deadworld 9. Mark of the Squealer 10. December 11. Teasin' Pleasin' Hij's nog bezig met neerladen, maar ben benieuwd. |
Ik ook, ik was toch wel gecharmeerd van The war within.. Ik ga m zoeken.
|
Zoveelste KE kloon. Misschien wel eens luisteren.
|
Deadworld is tof (y)
|
Citaat:
al die bandjes uit Massachusetts hebben gewoon bijna tegelijkertijd een deal gekregen. |
Tja, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.. Gelukkig hoorde ik van Ome Carn net dat het een B-sides plaat is, anders zou ik best wel teleurgesteld zijn. Seize the calm is vet, net als in effigy, maar verder zitten er ook behoorlijk wat zwakke nummers tussen..
|
fallout from the war within hè
|
WHUT! Ik had het echt niet door. Overigens staat Deadworld wel op een ander album van ze dat ik heb (als ik het goed heb).
|
Ja, en de laatste 3 zijn covers. En verder zijn This Is My Own en Deadworld inderdaad op nieuw opgenomen.
|
Ga hem niet beluisteren, maar ik zie toch wel een pluspuntje. Een cover van Leeway! :
Mark of the Squealer Staat op de cd Born to Expire. Een van de betere 80's crossover platen! |
ga em waarschijnlijk wel een keer checken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |