![]() |
vraagje wiskunde b1
Weet iemand of je ook vragen kan krijgen over rijen en reeksen? Het is mij niet helemaal duidelijk of dat nu bij de examenstof zit of niet. Continue dynamische modellen zitten er iig niet bij, maar hoe het zit met rijen en reeksen. Op kennisnet staat dit:
Ag Vaardigheden Bg Functies en grafieken Cg Discrete analyse Dg Meetkunde Eg Combinatoriek en kansrekening Bb Differentiaal- en integraalrekening Db Goniometrische functies Eb Normale verdeling en toetsen van hypothesen Misschien valt rijen en reeksen onder een van die onderwerpen? |
|
alleen doet die site het opeens niet meer bij mij :confused: gisteren werkte hij nog perfect?
|
Ja, dat was ook mijn probleem.
|
Volgens de mensen in Leiden (die er verstand van hebben) komen rijen en reeksen echt heel weinig voor in je examen (minder dan 1%) evenals meetkunde.. Misschien handig om te weten (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik adoreer kansberekening, wat 30% van je examen is (y) |
Citaat:
die cos/sin dingen zijn vreselijk... vooral die vage formules daarvan |
Citaat:
Gonio vond ik altijd heel kut, maar ik heb het licht gezien op de examencursus :cool: Het is een wonder. |
Citaat:
ik hoop dat ze die hoekengedoe er dit x maar uit laten... |
Citaat:
Als ik zelf ga kloten worden die rottige formules alleen maar steeds langer. |
Citaat:
|
ik haat kansberekening.. ik ben er het allerslechtst in van alle wb1,2 onderwerpen
|
Ik hou van kansberekening idd. Maar fijn dat dat rijen en reeksen er wss niet in zit, want dat heb ik dus helemaal niet gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus dan zal het er nu wel niet in zitten :)
|
Citaat:
Om terug te komen op de vraag van ts, het kan er wel inzitten, maar het is niet aannemelijk. Als het erin zit is het maar enkele punten(bv in een deelvraag). Dus tenzij je een dik hoog cijfer wilt hebben is het niet errug nuttig om rijen reeksen te leren. |
Wtf is discrete analyse :s Moet ik dat gehad hebben?
|
Citaat:
|
Voor b1, is rijen reeksen, meetkunde, riemann sommetje niet erg aannemelijk.
Wel integreren(inhoud en opp), differentieren, gonio, statistiek en het kunen oplossen van vergelijkingen. |
Ah bedankt dat is echt handig om te weten! Dat kan ik allemaal wel geloof ik :)
|
Citaat:
|
En wat is dat discrete analyse dan
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |