![]() |
kheb een .avi filmpje
een dvdrip maar beeld en geluid lopen nie gelijk...is hier iets tegen te doen? ik gebruik gewoon windows mediaplayer |
wat voor pc en os
waarschijnlijk is ie niet snel genoeg |
pc is pentium 2, 300 mhz. 192 mb ram
enne os? ohw en ik heb al eerder gewoon films gekeken in zelfde kwaliteit en die deden soms ook effe moeilijk met geluid maar da maakte zichzelf dan altijd weer goed |
Citaat:
zie je nl heel vaak |
Je kan met een aantal programma's het geluid achter/voor laten lopen (x ms) zodat beeld en geluid wel samen lopen, maar dan moet je weten hoe lang de vertraging is. Lijkt me niet makkelijk.
(Kon zoiets met Virtualdub?) |
|
dank :)
|
Citaat:
Btw, DivX kun je wel draaien op een PII maar dan wordt de kwaliteit er ook niet beter op! |
Videokaart en bitrate van de DivX maken erg veel uit. Je kan niet zeggen dat je 'DivX' kan spelen, het gaat vooral om de bitrate. Hij zei dat hij andere films met een hoge bitrate wel kon spelen, daarom is het waarschijnlijk een brakke release. -> Fixen :)
|
dat probleem kan veel verschillende oorzaken hebben...
ik had hetzelfde probleem laatst, en toen lag het aan mijn hardeschijf die het niet bij kon houden omdat er tegelijkertijd mensen van m'n server aan het downloaden waren |
Ik denk dat ie te traag is...misschien moet je in starts-divx dinges de kwaliteit wat lager zetten;; hopelijk helpt dat ietsiepietsie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |