![]() |
Wereldrecord Kebab-eten
Turk weggedragen na wereldrecord kebab eten
ISTANBUL (ANP) - Na het verorberen van 52 porties kebab moest de 46-jarige Turk Mehmet Aslan door drie mensen worden weggedragen. Wel had Mehmet het wereldrecord kebab eten op zak. Zijn enige concurrent, de een jaar oudere Mehmet Nabi Ikikardes, gaf al op na 39 porties van het geroosterde vlees. Mehmet at nog een uurtje door, maar voelde zich daarna onwel. De Turk uit Sanliurfa is overigens al houder van een ander record: ooit verwerkte hij achter elkaar 101 Turkse pizza's. Spits 26-6-2002 BURP! :D |
Ik vind zulke wedstrijden walgelijk.
1. het is niet gezond voor de deelnemers; 2. elders in de wereld zijn ze blij als ze een bord rijst te eten krijgen. |
Citaat:
2: oh wat zielig, zal ik pakketje kebab opsturen? :o |
hahahahha die was goed
zullen we een kabab inzamel actie houden en die opsturen?? |
eet smakelijk :D
|
Heeft iemand een foto van dat figuur? :)
|
misschien op rotten.com :p
|
als je niet serieus kunt reageren, doe het dan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
:eek:
die man moet echt reusachtig zijn!! 52 porties kebab en 101 pizza's??? (niet alleen reusachtig, ook nog eens gestoord!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: Die man!
Maarre op hoeveel stond t wereldrecord eerst dan? Want als de een na 39 porties 'al' stopt, hoeft de ander toch niet door te eten tot 52? :confused: En 101 pizza's OMG... Is nu alles goed met die man? :) |
Iemand enig id hoe groot zo'n Turkse pizza is? :confused: Ik zit al vol na 1 Italiaanse pizza! :eek:
|
Tja, zelf vind ik het triest, maar ja, iedereen mag zelf weten wat hij doet. Ik vind het dan ook niet de moeite om hier serieus op te reageren!
DOOOOOEEEEEEEEIIIIIIIIII! |
Zolang hij maar in Turkije blijft!
|
Citaat:
|
damn ik krijg al kotsneigingen bij t idee ....
|
Citaat:
|
Heeft zoiets een nieuwswaarde dan? Welke idioot gaat er nou 52 stukken Kebab opeten dan? :rolleyes: Met zo'n sneu figuur heb ik geen medelijden.
En nee, het is ethisch eigenlijk niet verantwoord. |
Turkijke moet toch iets doen om in het nieuws te komen he? :rolleyes:
|
Jee.. kep al moeite met een portie kebab... laat staan 39 *zucht*
|
Die turk wou gewoon een wereldrecord verbeteren en dat is hem nog gelukt ook (y) :rolleyes:
Maar een turke pizza is niet echt zo groot als een Italiaanse pizza. Er zit vlees enzo in en wordt dan opgerold :confused: |
Someone give that man a freaking medal! tis waarschijnlijk ook de eerste die zoiets probeert :p
|
ik vin het wel tofff (y)
|
foto!!!!!! :eek: ;)
|
neuhj, de leventjes van onze brainless jeugd zijn al genoeg verneukt dus dat lijkt me niet zo gepast :o
|
Citaat:
Aan de andere kant; 100 broodjes kebab -of wat ze dan ook opgevreten hebben- redden alle hongerige mensen ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |