![]() |
[Spoilertopic] Prison Break
Het spoilertopic voor Prison Break!
Hierin mag dus zonder spoilers gepraat worden over alles wat er in de serie nog gaat gebeuren, en dus nog niet op de Nederlandse tv is uitgezonden. Zo kan het andere topic verder spoiler vrij blijven :) Het gewone topic |
hehe eindelijk
maar ik heb alles al gezien :D |
Het werd is tijd :D.
Iemand al spoilers ofzo iets voor seizoen 2 gevonden ?? |
ik zal straks even bij tv.com kijken bij het forum
|
Citaat:
|
Bij amerikaanse site's forum's kan je snel aan info komen
zoals tv.com het prisonbreak forum |
Ja maar, seizoen 2 begint in de herfst toch pas in Amerika?
Het kan dan nog wel even duren voordat er spoilers komen. |
Jah dat is waar.
Maar ik had het meer over castwijzingen enzo. |
Citaat:
|
weet iemand hoe ik subs onder mijn afleveringen krijg? (heb 1 t/m 22 gewoon op mn pc staan)
en weet iemand dan ook of de kwaliteit van de aflevering er dan op achteruit gaat of niet? |
met virtual dub maar je kan m beter gewoon opnieuw downloaden met ondertiteling, of gewoon zonder ondertiteling. Je kan m ookv an mij kopen :p
Gister eindelijk 20-22 gekeken, zat op puntje van me stoel! Kvraag me nu af waar Season 2 over gaat, of ze weer proberen te ontsnappen, ofdat ze nu door wat voor reden dan ook nog ontsnappen van die cops en dan hoe et gaat in hun leven buten de gevangenis, etc |
Citaat:
Seizoen 2 gaat over het leven buiten de gevangenis. En zzbob over die subs gebruik gewoon bsplayer lekker makkelijk :) |
Citaat:
|
ik heb bij het forum van prison break uit gelegd hoe je subs eronder zet!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is toch niets aan als ze weer in de gevangenis komen? die worden allemaal jaren opgesloten in een isoleercel met zware bewaking ofzo... in ieder geval kunnen ze dan niet nog eens ontsnappen.
dus ze zullen wel op een of andere manier ontkomen. en dan moeten we ook nog zien hoe het verder gaat met LJ en Veronica. |
Helis hebben warmte gevoellige camera's en zijn juist moeilijk kwijt te raken. Deze worden vaak pogingen tot vluchten gebruikt, aangezien je heel makkelijk kan zien waar ze rennen je kijkt gewoon door bosjes heen enzo, je moet toch maar meer het programma politie op je hielen kijken :D
|
Citaat:
|
:D haha het seizoen is voorbij dus komt er een spoilertopic
|
als je vaste subs wilt moet je je avi of divx afleveringen gaan converten maar omdat hier uitteleggen je kan beter naar weethet.nl ofzo
|
Micheal zei toch dat ze ergen zo'n duikschool zouden beginnen. Ik denk dat seizoen 2 daarover gaat
|
kzit afl 22 nog eens te kijken, en:
al zet je m pauze op 40.44, dan zie je dat evenapeldoornbellen-shot, dat ze het vliegtuig uit zwaaien. Maar links in beeld zie je dan nog een vliegtuig staan, zou het kunnen dat dát het vliegtuig is? |
rennen ze die kant op??? want dan zou het kunnen maar ze rennen richting het bos volgens mij :D
Ik wordt GEK, prison break seizoen 2 moet ik op wachten en voor las vegas seizoen 4 ook. heb gister aflevering 23 gezien maar die clifhanger was beter als die van prison break. is er een las vegas forum ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het niet toegestaan om over ondertitels toevoegen te praten. Het downloaden van afleveringen is verboden en het toevoegen van ondertitels hoort daarbij. Dat soort zaken moet dus buiten het topic om besproken worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
oeh hard bewijs :D
|
Citaat:
en kalhino als je goed kijkt zie je dat dat 'vliegtuig' een huisje is :D |
1-0 :D .
Brilletje :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wordt spannend!!! Ik las trouwens op een forum dat mensen dachten dat Sarah Tancredi niet dood zou zijn, maar ik vond haar er toch nogal dood uitzien (heel bleek enz) :s |
dus alle geruchten kloppen over manhunt :D
|
Vandaag tot/met negentien gekeken echt spannend. VRaag me af wat Abruzzi en die advocaat allemaal doen. En wat gaat gebeuren nu die jongen alles verlinkt en de dokter het slot wisselt.
IK neem aan dat iedereen incl Abruzzi samen ontsnapt en dat de onschuld van lincoln wordt bewezen en dat dat hele corrupte zaakje ontdekt wordt met alle medeplichtigen :) |
PRISON BREAK (FOX) - Producers are currently casting a new lead character for the show's second season. Said character, Buck Mahone, is described in the casting notice as follows: "30-40, this strong, highly intelligent, methodical FBI agent is the man in charge of tracking our escapees. Something in his cool, calm gaze suggests an intense acumen that is extremely similar to that of Michael Scofield - the ringleader of the seven convicts Mahone is pursuing."
klinkt goed. |
Idd een kuteind :o :p
Die dokter zag er niet echt dood uit, vond ik. Die westmoreland mss wel. Kan niet wachten tot volgend seizoen (y) :cool: |
Citaat:
Mss stuurt die zwager van C-Note nog een auto ofzo. Als je die eps wil branden, kan dat dan gewoon met Mediaplayer? En hoe weet je of ie niet 42 van de 80 min brandt, ipv 113 MB van de 700? :confused: |
Op Fox zit zo'n filmpje met ene man, die is toch de regisseur? Hij heeft het er iig over, dat ie denkt dat T-Bag of Michael een bus gaat kapen om naar Mexico te rijden. Als ik het goed begreep ofzo.
|
Op fox, is er een discussie of er twee vliegtuigen waren. WAnt de codes schijnen niet hetzelfde te zijn oid. Dus moeten er 2 vliegtuigen zijn.
|
Jah had ik ook gelezen maar veel mensen zeggen dat het een of ander huisje was.
|
heb ik ook gehoord
|
ik heb iig geen 2 vliegtuihen gezien :o
|
Citaat:
|
spoiler voor 201
Spoiler
|
kicke (y) :D
|