![]() |
Je examens tot nu toe
Sommigen onder ons hebben al best een aantal examens gehad. Hoe gaat het tot nu toe? Wat zijn je cijfers volgens je schatting? Valt het mee of tegen, de examens? Lukt het om na je examens 's middags/'s avonds nog te leren? Vertel maar op! :)
|
Hai!
Hmm ik heb alleen bio gehad gister. Ging best goed, als ik op z'n strengst tel, kom ik uit op 59 punten. Maar dan heb ik de twijfelgevallen fout geteld. Als ze goed zijn heb k 70 punten. Dus een voldoende zit er wel in denk ik :) Gister na bio was ik echt kapot dus heb k niet meer geleerd. Vandaag vrij. Ben nu aant leren voor scheikunde voor maandag En jij? |
Ik heb Grieks en Biologie 1,2 gehad.
Volgens de schatting: Grieks: 7,6 - 9,3 :) Biologie: 3,8 - 5,8 :( |
Citaat:
Biologie: slecht, 49 punten ongeveer (van de 79). Dat is veel slechter dan ik meestal haal. Grieks: redelijk goed, ik heb de vertaling niet nagekeken, maar ik schat dat ik ongeveer 60 punten heb (van de 78). Frans: geweldig, alle m.c.-vragen heb ik in ieder geval goed :cool: |
Biologie ging bagger, Frans ging heel goed (38 van de 46 punten)
|
Ik heb alleen Frans gehad, ging uitstekend. Ook 38 punten gehaald, dus dat zal waarschijnlijk rond de 7,5 zitten.
|
Bij mij ging het vandaag ook goed...
Maar mijn cijfer bij Frans kan de schade van gisteren niet compenseren :o |
Citaat:
En Frans had ik echt letterlijk niets aan gedaan, voor bio had ik me helemaal rot geleerd. Eikels zijn het :mad: |
Ze kunnen de normering toch niet negatief maken voor Frans he? :o
Er zijn zoveel mensen die het goed hebben gemaakt! Heeft er iemand minder dan 35 punten eigenlijk? |
Citaat:
|
Bio gisteren: totale ramp :P... Nja, ik moet en 4.3 halen en ik denk wel dat ik dat net gehaald heb... we zullen zien! Maar alsnog, had liever hoger gehaald! :p
|
Citaat:
|
nou ik had vandaag mn eerste examen, frans. tussen de 7 en de 9, dus ik ben wel tevreden, sta sowieso een 7 op mn eindlijst. (Y) verder was ik de rest van de dag druk bezig dus heb ik niet meer kunnen leren en straks moet ik eten, douchen, omkleden en dan op feest dus dat gaat ook niks meer worden vandaag helaas.
|
Grieks: minimaal 66 punten, dat is tussen de 7,8 en de 9,4 :)
|
Citaat:
|
Ik heb Grieks en Frans gehad, en tot nu toe gaat het nog best goed eigenlijk :)
Grieks: Tussen de 7.2 en 9 Frans: Tussen de 7.8 en 9.4 (of zoiets) |
Frans alleen, tussen de 7,2 en 9,1. :cool:
|
Voor frans heb ik minstens een 7, met dingen fout gerekend die nog goed kunnen zijn. Dat zorgt voor een 8 op mijn eindlijst, prima dus :)
|
Frans tussen de 8 en 9,5 maar dat zal wel een 8 worden gok ik.
|
Tot nu toe Grieks en Frans gehad, gingen beiden uitstekend! :)
Grieks heb ik tussen de 50 en 60 punten van de 76, dus dat is niet slecht al zeg ik het zelf. Frans ging zelfs nog beter, dik 40 van de 46 punten! :cool: |
Ik heb alleen bio gehad
mijn punt: tussen de 3,9 en 6,8 ligt aan de nomering ( 0 in ergste geval en 2 in het beste) Maandag scheikunde en daar ben ik vandaag pas mee begonnen. Morgen en zondag lees ik dat samengevat ff door en maandag maak ik 1 exame (als ik zin heb) |
Kort samengevat:
Bio (n) (+/- 33 pt) Frans (y) (ook 33 pt) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |