![]() |
Holland's Next Topmodel
Yup, het komt eraan in oktober en ik heb me al ingeschreven :D
|
Citaat:
foto :o |
OMG, hoe cool.
:D Zal vast nóg amateuristischer worden dan de Britse versie. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Dutch Next Topmodel, wat dom... |
Lijkt me echt dat dat niks wordt, maar we zullen zien..
|
Hahahaha omg, dat gaat leuk worden..
|
Dutch next topmodel? Dat klopt taalkundig niet eens.
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk heel onbekende mensen, of mensen die er totaal geen verstand van hebben..
maar ik ken ze waarschijnlijk sowieso toch niet :) is dan wel al bekend wie het gaat presenteren? |
Dutch Next Topmodel :rolleyes:
|
Misschien krijgt het wel helemaal niet die titel, maar is het door de TS verzonnen?
Want echt mooi klinkt het niet.. |
het wordt holland's next topmodel ofzo
:s |
Citaat:
|
Misschien heeft de TS het wel helemaal verzonnen.
|
Ik denk dat het of heel populair wordt, of heel triest. Fiona Hering wordt jurylid las ik (n) (n) .
|
whahaha gaaf :D losers <3
|
Citaat:
|
Waarom zal dit programma zoveel triester of slechter worden dan de amerikaanse versie?
Ik heb er totaal geen verstand van hoor, maar ik ben wel nieuwsgierig waarom de meeste mensen dat hier laten merken? |
Citaat:
Waarom triester? Omdat dat (bijna) altijd zo is. Nederlandse versies van Engelse of Amerikaanse programma's zijn meestal erg stom en mislukt. :o |
Leuk leuk!
Waar kan je je inschrijven? |
Citaat:
|
omg hahaha
|
inschrijven bij www.modelmasters.nl
daar lees je er ook alles over! en het gaat idd dus dutch next topmodel of holland next topmodel heten ofzow.. anyway, het lijkt me gewoon lachen en waarom zou het niet leuk zijn in Nederland? ja misschien niet zo leuk als in amerika maar het wordt vast lachen :P wie het zou presenteren tja..geen idee, Karen mulder? :P per slot van rekening hebben we genoeg topmodellen uit nederland!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fiona Hering is leuk (y) |
oh ja fiona is echt een MUST voor de show
maar welk ex top model gaan ze nemen dan om te hosten? |
Jahney kom op met die foto! :)
|
Citaat:
|
Voorwaarden voor de show:
Iedereen mag zich inschrijven voor ModelMasters, maar in het algemeen maak je meer kans als je voldoet aan de volgende criteria: Je bent tussen de 17* en 26 jaar *indien je jonger dan 18 jaar, moet één van je ouders/ verzorgers meetekenen op het inschrijfformulier zodra je wordt uitgenodigd om mee te doen aan één van de kwalificatieronden en/of de finale Je bent minimaal 1.72 Je hebt confectiemaat: 34/36 Je bent niet brildragend (contactlenzen geen probleem) Jezus! Zo'n minimaat heb ik zelfs nog nooit gehad. Toen ik maat 36 had, had ik een BMI van 18 :rolleyes: (n) |
Jah je moet nu eenmaal dun zijn voor de modewereld :)
|
Citaat:
Iedereen mag zich inschrijven voor ModelMasters, maar in het algemeen maak je meer kans als je voldoet aan de volgende criteria |
Citaat:
Ik heb mijn post even aangepast :) |
Je hoeft niet eens mooi te zijn..(okee ook weer niet oerlelijk) het gaat meer om de uitstraling die je hebt, en dat je fotogeniek bent of er gewoon ´apart´uitziet, dat je iets hebt dat andere niet hebben..
of ik dat heb..geeeen idee ik zie het wel verw8 toch niet dat ik in dat huis kom :( maar ik vind het gewoon gaaf om mee te doen :cool: kan je ook zien hoe het nou allemaal in ze werk gaat enzo, maar ja, sta nog bij 2 andere wedstrijden ingeschreven en nu mag ik naar de Elite Model Look Casting :eek: en een foto, hoe zet je dat op het forum? :bloos: |
Citaat:
hmm, ik heb een bmi van 18, maar ik ben echt niet extreem dun ofzo :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dit is wel een beetje offtopic. |
Ik heb vandaag die Brittains gezien... Inderdaad, je mist Janice, Miss J, Jay, niet leuk...
Karen Mulder als host zal waarschijnlijk niet gaan aangezien ze best wel problemen heeft met verslavingen toch? En ik ben zó bang dat ze aankomen zetten met mensen van Looking Good ofzo :s Maik de Boer of Diann Beekman (ofzo) Maatje 34/36 is geen probleem voor me, maar moet er niet aan denken zeg :| * leest verder * Oh, whaha, ik mis een paar centimeter! Doe mij ANTM maar! (y) Wanneer begint die weer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, als ze het nu net zo glamourous maken en vreemde opdrachten en verre locaties en niet letterlijk het deuntje kopieren kan het nog best wat worden.
Kleine kans dus. |
Ack. Dit is nog wel het laatste wat we nodig hebben op de buis. :(
Alleen een Belgium's Next Topmodel kan nog erger zijn. :o :D :P |
En dan krijgen we binnekort nog een nederlande Project runway/catwalk.
En dan zijn we weer helemaal klaar :) |
Citaat:
|
wat is een bmi :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |