![]() |
films vietnam
Achter in het examenkatern staan films over vietnam, is er iemand die er al een gezien heeft??
en wat vond je ervan ? een aanrader (voor t examen miss?) ;) |
born on the 4th of july .. heel goed
men of honor .. niet echt het verhaal maar er komen wel termen in voor die me bekend voorkwamen .. en als je het met iemand anders kijkt kan je nog gaan discussiėren over dat deze film wel erg pro-amerikaans is :p heb ik met een vriendin gedaan .. echt een vwo-discussie was dat :cool: |
Apocalypse Now is een aanrader. Keihard natuurlijk, zoals ze met die boot stroomopwaarts varen om die gast onschadelijk te maken.
|
Platoon is natuurlijk ook een toffe film.
Goodmorning Vietnam is ook een leuke. We were soldiers heb je ook nog. Maar je leert er niet echt veel van ofzo. |
full metal jacket
(Y) enne we were soldiers ook (Y) |
Wij hebben er met school geloof ik een stuk of 6 gezien in totaal :D Ik weet niet echt meer namen enzo, en sommige waren echt gewoon sensatiedingetjes met veel bloed enzo. Good morning Vietnam vond ik zelf wel een van de leukste en interessantste! De rest, weet ik niet eens meer welke naam bij welke hoort ;)
|
wij hebben apocolypse now en full metal jacket tijdens de les gekeken :cool:
|
wij hebben echt tig van die documentaires gezien, maar ik zou echt niet meer weten waar ze over gingen want ik viel meestal in slaap
|
Ik heb Good Morning Vietnam gezien, vond ik een hele leuke film, maar qua geschiedenis leren heb je er denk ik niet zo heel veel aan. Verder heb ik Born on the 4th of July ook gezien, komt het Vietnamsyndroom goed in naar voren. Maar idd, je kunt beter je tijd aan echt leren besteden, want van die films leer je denk ik niet zoveel.
|
ik heb full metal jacket gezien,
wat een goeie film! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |