![]() |
coctails
hey, ik heb binnekort met mn vriendinnen een soort van coctail avond, en we zijn op zoek naar lekkere recepten hiervoor...
dus iemand nog een recept voor een cosmo ofzo? alvast bedankt :) |
|
ja dat weet ik ook wel :) maar wilde graag recepten van mede forummers, omdat ik dan meteen weet of ze lekker zijn, en of de verhuidngen lekker zijn :)
|
Cosmopolitan:
8 - 10 cl cranberry 4 cl wodka 2 cl grand marnier 1 cl citroensap Blue lagoon 4 cl wodka 2cl blue curacao 4cl sprite 4cl nalu Pina colada 4 cl rum 3 cl kokosmelk 8 cl ananassap |
dank je!
|
Shotjes zijn ook leuk, een stuiterbal :cool:
1/2 Blue Curaçau 1/2 Sambuca Niet aan te raden om dat in een longdrink te doen trouwens ;) Apple-eye vind ik ook een lekkere (en hij is alcohol-vrij, voor een eventuele BOB). Appelsap, slagroom (gewoon een spuitbus en niet te zuinig mee doen), ijsblokjes, blender. ;) Zorg er wel voor dat het ijs gecrushed wordt, als je blender daar niet krachtig genoeg voor is moet je er even wat anders op verzinnen :) |
Citaat:
|
maar die heb ik ook :)
|
het is cocktails :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je trek hebt in iets stevigers dan een bacootje: één deel Suze, één deel cola, genoeg ijsblokjes. Behoorlijk bitter, maar Fransen houden ervan.
|
between the sheets
30 ml brandy 30 ml bacardi 30 ml cointreau 15 ml citroensap black russian 30 ml wodka 30 ml kalua japanese slipper 30 ml meloenlikeur 30 ml cointreau 30 ml citroensap |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |