![]() |
Wat is het spectaculairste dat jij gedaan vandaag hebt?
Lijkt me een duidelijke titel: Heb je net gecheckt of basejumping nou écht zo'n kick geeft, of was het spannendste wat je gedaan hebt kijken of er nog een biertje koud stond?
TS: Ik heb gesurft(windsurfen, welteverstaan), en kwam tot de ontdekking dat het toch écht wel hard waait. Snoei ende snoeihard varen, dat wel, wat een kick. Niet meer gecontroleerd, maar ja, dat heb je met deze wind en een 5.2-zeiltje. |
@TS: Surfen <333 moet ik ook weer eens gaan doen!
Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders gedaan :confused: Wat naar school geweest (voor de verandering) en daarna wat gedronken met vriendjes in de kroeg op hun kosten en wat gezongen en piano daar gespeeld (Y) |
Op de fiets naar het station gaan terwijl je eigenlijk rond die tijd je fiets niet kwijt kan.
:) (y) |
Door de regen lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehh, ik ben samen met een vriend naar de kinderboerderij gefietst, met enorme wind tegen. Om daar vervolgens naar dé ezel te gaan kijken, en onderzoekjes te doen voor een practicum. Sta je daar in de regen je notities te maken, terwijl een geit bijna je haar op eet :D
|
Weinig spannends gedaan. Het spannendste was een tentamen maken en treinreizen.
|
Examen frans gemaakt. :o
|
Moet het niet 'het spectaculairste dat jij gedaan hebt' zijn?
Ik denk dat dat het spijbelen van het laatste uur is geweest, niet spectaculair, wel het meest spectaculair van vandaag. :) |
Werken. :(
|
als zwerver verkleed op straat gelegen voor een film
|
Een brief geschreven met de hand :eek:
|
Ik heb nog niets bijzonders gedaan vandaag. :)
|
Citaat:
denk ik, maar die "wat" als openingswoord brengt me toch in twijfel :s |
Ik heb een broodje gemaakt en naar buiten gekeken :)
|
gewogen
|
Citaat:
|
Mijn hand onder de (warme) kraan gestoken om te voelen hoe warm het water was, uiterst riskant.
|
De auto midden op de weg stilgezet terwijl 5 auto's achter mij brutaal claxoneerden. Vervolgens heb ik een baksteen van de weg gehaald.
Wat ben ik toch een brave burger. |
In de ochtend door de regen fietsen. Zo slim als ik ben neem ik een paraplu mee met 't waaide ook hard enzo dus dat was zooo WOESCHH!! :( ....arme paraplu :(
|
opstaan :s
(oh ja...en 'troy' kijken) |
eten kopen. en straks command and conquer spelen, dat is NOG spannender!
edit: ik lees nu zelfs de donald duck :eek: |
Niks. en dát is nou het hele probleem!
|
OMG, er zijn niet bijzonder veel "thrillseekers" hier op het forum merk ik wel. :D :o
|
Ik keek net onder mijn bed. Dat was wel een soort thrill.
|
Ik heb mijn wiskunde boeken maar eens opengeslagen. Dat was best spannend. :eek:
|
Proefexamen scheikunde gemaakt en een 7,5 gehaald :cool:
|
Citaat:
|
Informatie gezocht voor mijn essay
Of eierdooiers gescheiden, een van die twee. |
met 4-0 verliezen is redelijk spectaculair, lijkt me. :(
|
Citaat:
|
Eén of andere blonde jongedame naar haar identiteitskaart gevraagd. ;)
|
Pak appelsap opengemaakt terwijl er nog een halfvol pak in de koelkast stond ;) (y)
|
Ik heb foto's gemaakt van kleine koolmeesjes in het nestkastje aan onze boom. :cool:
|
Ik heb een kop koffie gedronken, en nu neem ik er nog een.
|
Ik heb de computer weer aan de praat gekregen. Ik ben een technisch genie.
|
ik heb brownies gebakken
|
Ik heb gewerkt en nu heb ik zweetpoten.
|
M'n pappegaai aaien.
|
voor niks naar de gamma geweest
|
Een half uur lang gecrosstraind met een hartslag van >166
Vet spectaculair |
Ik heb een blender 'Tomado Smoothiemaker' gekocht :cool: Maar zonet hadden ze geen bananen of aardbeien meer in de supermarkt :(
|
Ik! heb! een spec!ta!cu!laire! salade gemaakt.
O-VER-HEER-LIJK. Werkelijk. |
Ik heb gewoon oprecht meegelachen met klanten.
|
Ik heb alles over de Vietnamoorlog in m'n kop gestampt.
|
Gedrumt.
|
Gelachen om de meest idiootste dingen.
Een paard schiet ervandoor... ik: hahaha Verder een buitenrit gemaakt. Ja ik weet niet wat ik had :nono: :rolleyes: |
het spectaculairste, doodsaaie dag gehad eigenlijk.
|
het songfestival bekijken :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |