![]() |
[USB]Is er ook iets op de markt van stekker door naar usb
Want als ik ok vakantie ben en ik heb geen pc meet kan ik dat ding ttoch opladen.
Stop kontact--snoer--UBS Offtopic: miss domme vraag mvg Maradinus |
Over welk 'ding' heb je het?
Als je een iPod bedoeld, daar zijn snoertjes voor, moet je even zoeken in de Apple shop :) |
ik heb een stekker-usb :P
zonder snoer http://www.ebizcuss.com/webde/images/I293661.jpg zoiets, maar dan iets ander formaat. |
Iets duidelijker formuleren zou helpen. En kennelijk zijn die dingen er.
|
Citaat:
|
als er iemand een beetje verstand van heef tkun je ook zelf ff een greatz gelijkroichtbrug met een elco in elkaar flanzen
je heb een 1:49 transformator nodig, een elco er parallel over, en dan op de 2 goede polen van een usb stekker solderen kink ingewikkeld mar je heb maar 7 dingen nodig (exclusief printplaat) 1:49 4 diodes 1 elco in de ordergroote van mF en een oude usb verlengkabel, iig dat zou ik doen als je iemand kent die ene beetje overweg kan met elektronica kun je dit al maken, klinkt ingewikkeld maar valt wel mee opzich als je wilt kan ik je wle een schema mailen optie 2 (makkelijk): of je neem een oude computervoeding mee, knip de usb verlengstekker door, en verbind de goede draadjes met je +5 volt en de ground en klaar is kees |
Citaat:
|
Citaat:
4 diodes en een elco om van wisselspanning gelijkspanning te maken zon ding dus http://users.telenet.be/yvo.lens1/voeding_1.JPG |
Citaat:
als het niet duur is |
dat is een hoop moeite voor iets wat geen reet kost in de winkel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maradinus z'n topic zijn hopeloos, kansloos, onduidelijk, vaag en in de meeste gevallen dom. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Een google op maradinus levert trouwens een reeks stommiteiten op, van per ongeluk een telefoonabo afsluiten tot "elite Hawai" als nick. :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me trouwens wel interessant om zoiets zelf te maken, met wat relays (spelling :bloos: ) enzo. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |